Holland Kadett B Club Forum
11 Mei 2026, 23:51:17 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:

Startpagina   Help Zoek Kalender Inloggen Registreren  
Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Controleren profiel  (gelezen 4327 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
kadett-b20
Administrator
Hero Member

Kadett B AeroTop II - 1968

Bekijk profiel WWW
« Gepost op: 15 Januari 2010, 21:17:39 »

Na een geslaagde migratie van on forum heb ik een verzoek aan alle gebruikers van dit forum:

Willen jullie allemaal jullie profiel bekijken en eventueel bijwerken?

Vul dan ook eventjes je woonplaats in bij 'locatie', dan weten mede forum gebruikers tenminste waar je ergens woont als je een berichtje op het forum zet.

Verder is het goed om te weten dat iemand die niet geregistreerd is op dit forum, ook niet je E-mail adres kan zien. Alleen leden die zijn ingelogd kunnen dit zien.

Hoewel het vast even wennen is, hoop ik dat dit vernieuwde forum weer een stap vooruit is voor onze club.

Ralph

Kadett B 11N - wit - 1973 - "Tijdelijke" Kadett maar nu al jaren in mijn bezit
Kadett B Aerotop II - blauw - 1968 (resto-project) Staat nu eindelijk in de loods om aan te beginnen
Rekord E1 Car-A-Van - geel - 1978 Staat te wachten om weer de weg op te mogen
OlympiaA
Gast
« Antwoord #1 Gepost op: 16 Januari 2010, 07:55:58 »

Niet iedereen wil zijn woonplaats erbij zetten denk ik,ivm met inbraak cq diefstal van auto.
Het is via een forum meestal toch al zo duidelijk waar je woont en als je dan een plaats erbij zet is het helemaal makkelijk voor het inbrekers gilde.
Gert
Hero Member

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #2 Gepost op: 16 Januari 2010, 09:06:19 »

Zet dan provincie of streek in je profiel.
Ik zeg makkelijker tegen iemand uit Twente "kom maar langs, die velgen heb ik wel liggen"
dan tegen iemand uit den Helder omdat de geboden hulp afgezet tegen de afstand soms niet tegen elkaar opweegt.
Dit laatste is natuurlijk wel naar ieders eigen beoordeling; als je iets echt graag wilt, ga je er (denk ik) ook wel voor.

Olympia A 1.1SR 1969 kleur L230 (silberblaumet.) vinyl dak
kadett-doc
Gast
« Antwoord #3 Gepost op: 16 Januari 2010, 22:35:56 »

Niet iedereen wil zijn woonplaats erbij zetten denk ik,ivm met inbraak cq diefstal van auto.
Het is via een forum meestal toch al zo duidelijk waar je woont en als je dan een plaats erbij zet is het helemaal makkelijk voor het inbrekers gilde.

als dat zo zou zijn, dan moet je niet met de auto de garage uitkomen. als ze het kenteken natrekken weten ze alles. vaak weten de andere niet waar je woont en dan is het toch wel zo gemakkelijk als ze tenminste iets weten zoals Gert het ook al heeft vermeld met de provincie erbij.

Chris Grijns
OlympiaA
Gast
« Antwoord #4 Gepost op: 17 Januari 2010, 17:31:11 »

Ja mij boeit het ook niks hoor.
Maar daar denken de meesten wel aan.
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar: