Holland Kadett B Club Forum
26 Mei 2026, 03:20:52 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:

Startpagina   Help Zoek Kalender Inloggen Registreren  
Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: m&m dronten  (gelezen 12908 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
bcoupe25
Gast
« Gepost op: 27 Maart 2010, 15:23:32 »

Op zondag 25 april 2010 wordt er weer een groot Opel-treffen georganiseerd bij M&M Dronten. Wij zouden het fantastisch vinden als ook u aanwezig bent, daarom nodig ik u van harte uit om te komen!
Zie bijlage voor alle gegevens!

Opel Treffen 2010, zondag 25 april.

Diverse malen per jaar organiseert de Historische Opel Club Nederland (HOCN) clubbijeenkomsten. Op 25 april zal dit Opel-treffen weer plaatsvinden bij M&M Dronten.

Tijdens dit treffen zullen tientallen klassieke Opels deelnemen aan een toertocht van circa 60 kilometer lang.

Ook zal er een grote onderdelenmarkt plaatsvinden waar u verscheidene klassieke Opel-onderdelen kunt aanschaffen.

Bij voorkeur aanmelden via e-mail. Wilt u zelf op de onderdelenmarkt staan? Neemt u dan contact op met info@mmdronten.nl  Wij nodigen alle belangstellenden van harte uit een kijkje te komen nemen op deze bijzondere een feestelijke bijeenkomsten!

Voor onze prachtige flyer met informatie: http://www.mmdronten.nl/webshop/afbeelding/Opeltreffen_Flyer_MMDRONTEN_HQ.pdf
foto's vorig jaar: http://www.hocn.nl/fotoalbums/youngtimertreffendronten2009/index.html

dacht is wel leuk .. en ook dicht bij voor mij .. aangezien mn adettje nog niet gezond is

ideetje gert?
kadett-doc
Gast
« Antwoord #1 Gepost op: 27 Maart 2010, 17:48:44 »

krijgen we dan ook de prijzen van m&m Dronten?Verbaasd

Chris
bcoupe25
Gast
« Antwoord #2 Gepost op: 27 Maart 2010, 17:59:53 »

zou het niet weten eigelijk .. mn broer mailde het door .. dus weet er voorde rest ook niks van
kadett-b20
Administrator
Hero Member

Kadett B AeroTop II - 1968

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #3 Gepost op: 27 Maart 2010, 22:37:35 »

Dit treffen is het voorjaarstreffen van de HOCN. Eigenlijk wilden wij als HKBC op deze datum de voorjaarsmeeting houden, maar Willem Bras kon niet op deze dag: hij staat dan in Dronten met zijn Opel onderdelen.

Vandaar dat onze meeting verzet is naar 2 mei (en ik dus niet aanwezig kan zijn i.v.m. vakantie).

Ralph

Kadett B 11N - wit - 1973 - "Tijdelijke" Kadett maar nu al jaren in mijn bezit
Kadett B Aerotop II - blauw - 1968 (resto-project) Staat nu eindelijk in de loods om aan te beginnen
Rekord E1 Car-A-Van - geel - 1978 Staat te wachten om weer de weg op te mogen
bcoupe25
Gast
« Antwoord #4 Gepost op: 28 Maart 2010, 09:51:30 »

ik ga wel ff kijken of ik er wel heen kan .. zou wel leuk zijn
gr
mmdronten
Gast
« Antwoord #5 Gepost op: 03 April 2010, 09:57:25 »

Hallo,

Wat leuk om te zien dat de meeting al op het forum staat aangekondigd! Uiteraard is de Kadett B club van harte uitgenodigd om ook naar dit mooie treffen te komen!
Er zijn alleen helaas geen prijzen te winnen:p, maar er staat wel heerlijke koffie voor u klaar met een lekkere plak cake en er is live muziek! Knipoog Grijns Daarnaast is er een catering service, dus het kan niet op! Natuurlijk zijn er ook nog de tientallen klassieke Opels die aanwezig zijn plus de onderdelenmarkt (hier staan niet alleen wijzelf, maar  u kunt er ook met uw onderdelen, modelauto's en andere auto/Opel gerelateerde zaken staan, graag wel van te voren aanmelden).

Er wordt ook zoals eerder beschreven een prachtige toertocht van circa 60 km gereden.

Voor onze prachtige flyer met informatie: http://www.mmdronten.nl/webshop/afbeelding/Opeltreffen_Flyer_MMDRONTEN_HQ.pdf
foto's vorig jaar: http://www.hocn.nl/fotoalbums/youngtimertreffendronten2009/index.html
(verzoek aan bcoupe25 Zou je deze links ook in je openingspost willen zetten)

Voor meer informatie en aanmeldingen graag mailen naar: info@mmdronten.nl

Oja: Deelname, koffie en cake zijn gratis! Alleen voor de broodjes en dergelijk aangeboden door cateringservice zal betaalt moeten worden

(ik zal er proberen aan te denken om de komende tijd het forum te blijven bezoeken, maar wil je snel iets weten, kan je beter mailen of bellen)

Groeten en hopelijk tot de 25e!

M&M Dronten
Pioniersweg 78
8251 KR Dronten
Nederland
tel: +31 (0)321-318635
fax: +31 (0)321-338564
info@mmdronten.nl

opelista71
Gast
« Antwoord #6 Gepost op: 16 April 2010, 20:59:58 »

Ma ci wame italian in the treffen??The man with the magneti marelli t-shirt...
kadett-doc
Gast
« Antwoord #7 Gepost op: 16 April 2010, 21:10:24 »

voor diegene die niet (helaas) naar Beekbergen kunnen komen, ben ik in Dronten aanwezig met echt heel veel onderdelen van uiteraard de Kadett-b, op het treffen in Beekbergen neem dan nog iets meer mee. die wat al bij mij thuis zijn geweest weten dat er al veel klaarstaat.

tot dan.

Chris
bcoupe25
Gast
« Antwoord #8 Gepost op: 18 April 2010, 10:33:22 »

ok leuk chris dat je er ook bent

nog meer kadettjes die er heen gaan??

groetjes
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar: