Als het boutje maar niet te lang is, dan komt hij tegen de stuurstang, of te kort, dan komt hij niet tegen de geleider op de stuurstang, zie pijl.

Een foto van het boutje heb ik niet.
Zit de veer wel onder je stuur, deze valt binnen de sleepring van de claxon en houdt de stuurstang omhoog tegen de geleider met het boutje.
Als deze er niet in zit, heb je speling in je stuur.

Groeten,
Reinier.