Holland Kadett B Club Forum
05 December 2025, 12:34:42 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:

Startpagina   Help Zoek Kalender Inloggen Registreren  
Pagina's: [1] 2 3   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Kampeerweekend HKBC Zuid-Limburg  (gelezen 30257 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
kadett-b20
Administrator
Hero Member

Kadett B AeroTop II - 1968

Bekijk profiel WWW
« Gepost op: 27 April 2010, 22:11:42 »

Weekend van 10/11/12 september 2010

Op verzoek van diverse leden van de Holland Kadett B Club, wordt er dit jaar voor de eerste keer een meeting / toertocht / kampeerweekend gehouden in zuid-Limburg. Omdat de afstand voor sommige leden erg groot is, wordt er gezocht naar een locatie waar zowel tentjes neergezet kunnen worden, maar waar ook geslapen kan worden in gewone bedden, en in (stapel)bedden op een grotere slaapzaal. Het is tevens de bedoeling om gemeenschappelijk het ontbijt op zondag te nuttigen.

Op zondag is er een toertocht door het mooie zuid-Limburgse landschap. Hier kan iedereen aan meedoen, ook als je niet hebt gekampeerd. Behalve toeren door de Limburgse heuvels, zullen er ook bezoekjes gebracht worden aan 1 of meerdere bezienswaardigheden.

E.e.a. is nog in voorbereiding, maar noteer wel alvast deze data in je agenda.

Meer info ook op onze website: http://www.kadett-b.nl/agenda/2010_agenda3.php

Kadett B 11N - wit - 1973 - "Tijdelijke" Kadett maar nu al jaren in mijn bezit
Kadett B Aerotop II - blauw - 1968 (resto-project) Staat nu eindelijk in de loods om aan te beginnen
Rekord E1 Car-A-Van - geel - 1978 Staat te wachten om weer de weg op te mogen
kadett-doc
Gast
« Antwoord #1 Gepost op: 28 April 2010, 19:27:45 »

een gouden tip: zorg dat de koeling inorde is, die heb je echt nodig Knipoog Knipoog
kadett-b20
Administrator
Hero Member

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #2 Gepost op: 22 Juli 2010, 22:45:15 »

Hoewel de meeste mensen bezig zijn met hun eigen vakantie, wil ik toch nog even de aandacht vragen voor ons kampeerweekend in Heerlen.

We zijn te gast op de (motor)camping In den Hof. Hier is het heerlijk vertoeven op de camping zelf, maar ook (bij slecht weer) in het camping cafe.

We hebben ook de BBQ geregeld voor zaterdag avond. De kosten hiervoor zijn euro 16,50 per persoon. Hiervoor moet men zich wel bij mij opgeven, het liefst via e-mail!

De kosten voor de overnachtingen zijn laag: 15,- euro per nacht voor 2 personen, 1 auto en 1 tent of caravan.

Voor meer info (zoals het programma) kijk even op onze website: http://www.kadett-b.nl/agenda/2010_agenda3.php

Ook kun je een kijkje nemen op de website van camping in den Hof: http://www.indenhof.nl/.

Indien je niet in een tentje wilt overnachten, kun je bij deze camping ook overnachten in gewone kamers of stapelbedden op een slaapzaal. Meer info staat op de website van de camping zelf!

Ralph

Kadett B Aerotop II - blauw - 1968 (resto-project) Staat nu eindelijk in de loods om aan te beginnen
kadett-doc
Gast
« Antwoord #3 Gepost op: 22 Juli 2010, 23:14:13 »

ben ook van de partij met minimaal 5 kadettjes

chris
kwadettilac
Hero Member

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #4 Gepost op: 24 Juli 2010, 14:18:59 »

Lijkt me ook wel wat, even afwachten hoe gezellig het bij onze Oosterburen is volgende maand.
Overigens staat dit Opelweekend niet op de website van de camping, wel een treffen van een motorclub?
Mvg,
Erwin

Auto's jonger dan de bestuurder missen karakter daarom:
Olympia A Coupé 1.9S (Origineel) BJ 1969, 204 Kosmosblau met zwart vinyldak.
Kadett-B Car-A-Van 5deurs 1.2S BJ 1968 Lago Blauw met wit dak (www.mijnalbum.nl/Album=ENVVHO3C).
Cadillac Sedan De Ville BJ 1959.
kadett-doc
Gast
« Antwoord #5 Gepost op: 24 Juli 2010, 14:39:00 »

hoi erwin, klopt precies. de motorclub was al aangemeld, wij moeten nog doorgeven met hoeveel wij komen dan staat het ook bij hun op de site. nu is het alleen nog afwachten, als ik me niet vergis staat de teller nu op 9 kadettjes. hopelijk worden het meer.

chris
red one
Gast
« Antwoord #6 Gepost op: 24 Juli 2010, 20:38:56 »

wij zijn ook weer van de partij.
wij nemen onze caravan mee.

groetjes ronald en mieke
Pedro
Full Member

Bekijk profiel
« Antwoord #7 Gepost op: 09 Augustus 2010, 21:46:05 »

Ook ik ben van plan te komen, maar hoeveel hebben zich reeds aangemeld? Ik moet zo'n 300 km rijden, dus ik hoop wel dat ik veel Kadetten kan aanschouwen! Lachebek
kadett-b20
Administrator
Hero Member

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #8 Gepost op: 09 Augustus 2010, 22:10:59 »

Langzaam komen de eerste aanmeldingen binnen.

Er zijn zonder meer al een aantal kadettjes uit limburg aanwezig, maar ook vanuit het noorden zijn er diverse aanmeldingen gekomen. Tel daarbij nog de bestuurleden van de HKBC op, en een 10-15 kadettjes zijn zeker aanwezig! Maar dit moeten er natuurlijk veel meer worden!

Ralph

Gert
Hero Member

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #9 Gepost op: 15 Augustus 2010, 17:52:40 »

Ik heb een verhaaltje+link ingebracht in het Duitse Forum; misschien dat er van daaruit nog belangstelling te verwachten is.
http://80.86.91.251/wbb2/thread.php?threadid=15671

Olympia A 1.1SR 1969 kleur L230 (silberblaumet.) vinyl dak
kadett-b20
Administrator
Hero Member

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #10 Gepost op: 15 Augustus 2010, 18:53:20 »

Bedank Gert. Ik had dit eigenlijk al eerder aan je willen vragen, maar door mijn eigen vakantie was dit er nog niet van gekomen!

Ralph

Jacco
Jr. Member
**

Bekijk profiel
« Antwoord #11 Gepost op: 17 Augustus 2010, 21:37:46 »

Beste kampeerders,
Wij komen ook met de bruine Kadett met trommelremmetjes, dus afstand houden!!!!
Ik neem tevens de platenspeler mee en mijn mooie elpee van de Alpenzusjes (en dat is geen frisbee).
Voor de echte liefhebbers ben ik ook bereid om Mieke Telkamp en Led Zeppelin  Cool mee te nemen.
Groeten, Jacco
kadett-doc
Gast
« Antwoord #12 Gepost op: 17 Augustus 2010, 22:01:10 »

Beste kampeerders,
Wij komen ook met de bruine Kadett met trommelremmetjes, dus afstand houden!!!!
Ik neem tevens de platenspeler mee en mijn mooie elpee van de Alpenzusjes (en dat is geen frisbee).
Voor de echte liefhebbers ben ik ook bereid om Mieke Telkamp en Led Zeppelin  Cool mee te nemen.
Groeten, Jacco

Jacco als deze goed werken en goed afgesteld zijn, dan remmen ze echt goed.
kadett-b20
Administrator
Hero Member

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #13 Gepost op: 31 Augustus 2010, 19:02:20 »

Vandaag met de kids een deel van de route voor zaterdag uitgezet / gecontroleerd. Er moet nog het e.e.a. aangepast worden!

Voor de mensen die blijven slapen: Een supermarkt is op ca. 500m van de camping. Hier kan dus de nodige proviand worden ingeslagen!
Op ca. 3 (auto)minuten is een warme bakker, die ook op zondagmorgen verse broodjes bakt (vanaf 9:00 uur open op zondag).

Op dit moment zijn vlak bij de camping wegwerkzaamheden bezig. Deze zullen nog wel even duren.  Hierdoor is het niet mogelijk om vanaf de stadsautoweg, afslag woonboulevard direct naar de camping te gaan. Volg de borden voor de weg omleiding, of rij (als je vanuit het noorden komt) bij afslag Born / Brunssum al van de A2 af. Via Brunssum is de camping gewoon bereikbaar.

Ralph

kadett-b20
Administrator
Hero Member

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #14 Gepost op: 08 September 2010, 20:12:03 »

Zoals ik al eerder schreef, zijn er wegwerkzaamheden vlak bij de camping. Op het bijgaande plaatje staat de alternatieve route om bij de camping te komen. Let Op! dit wordt NIET met borden aangegeven!

Ralph

Pagina's: [1] 2 3   Omhoog
  Print  

Ga naar: