Deze oude foto kwam ik nog tegen:

Kenteken: 73-09-VE
Helaas bestaat deze kadett niet meer. Is het ook een idee om het register uit te breiden met als selectie types, bouwjaar en kenteken activiteit? Het is wel veel werk.....
Groeten Olaf
Hallo Olaf,
Het kentekenregister is eigenlijk een database, waar o.a. ook de gegevens als bouwjaar, handelsbenaming en kentekenactiviteit in (komen) te staan. Deze gegevens moeten echter handmatig uit het RDW-Rapportje worden gehaald, en dus heb ik nog niet alle kentekens volledig in het register staan.
Als status van het kenteken zijn er een paar mogelijkheden: Geldig, ongeldig, geëxporteerd, gedemonteerd en onbekend.
Als type wordt het wat moeilijker, want 85% van de handelsbenamingen is gewoon "kadett" of "olympia". Zelfs een Car-A-Van heet meestal gewoon kadett. Ik voer de handelsbenaming overigens wel in de database in, net als de kleur (volgens de RDW) en de brandstof soort.
Ik ben er nog steeds mee bezig, al zijn niet alle werkzaamheden direct te zien op de site. Het meeste werk zit "onderhuids".
Ik heb ook een nieuwe (en laatste?) layout klaarliggen voor als de database verder gevuld is!
Ralph