|
kadett-b20
|
 |
« Antwoord #150 Gepost op: 27 Februari 2011, 15:03:18 » |
|
Kijk, ga ik een keer een weekendje weg, en kan ik op zondag avond alweer het register bijwerken Ik hoop in bBeekbergen overigens ook weer nieuwe plaatjes te schieten! Ralph
|
|
|
|
|
|
Kadett B 11N - wit - 1973 - "Tijdelijke" Kadett maar nu al jaren in mijn bezit Kadett B Aerotop II - blauw - 1968 (resto-project) Staat nu eindelijk in de loods om aan te beginnen Rekord E1 Car-A-Van - geel - 1978 Staat te wachten om weer de weg op te mogen
|
|
|
|
Wouter
|
 |
« Antwoord #151 Gepost op: 27 Februari 2011, 23:18:26 » |
|
In een youtube filmpje van de HKBC kwam nog een paar kentekens tegen: 83-05-UZ (Geel met licht metalen velgen) 62-72-TG (Groen) 13-51-XD (Mint groen) Nu nog foto's zien te vinden... http://www.youtube.com/watch?v=Z1cbN9oMR_8
|
|
|
|
|
|
Helaas geen kadett meer...
|
|
|
|
kwadettilac
|
 |
« Antwoord #152 Gepost op: 15 Maart 2011, 16:58:14 » |
|
Op mijnalbum.nl met de zoektermen opel en kadett kom je ook verschillende foto's tegen met kadettjes die nog niet in het register staan. Dus mocht iemand nog een nuttige tijdbesteding nodig hebben: leef je uit. Het mooie weer komt er weer aan dus ik ben te druk aan het restaureren met mijn projectje. Bovendien ben ik niet zo handig op de digitale snelweg. Mvg, Erwin
|
|
|
|
|
|
Auto's jonger dan de bestuurder missen karakter daarom: Olympia A Coupé 1.9S (Origineel) BJ 1969, 204 Kosmosblau met zwart vinyldak. Kadett-B Car-A-Van 5deurs 1.2S BJ 1968 Lago Blauw met wit dak ( www.mijnalbum.nl/Album=ENVVHO3C). Cadillac Sedan De Ville BJ 1959.
|
|
|
|
kadett-b20
|
 |
« Antwoord #153 Gepost op: 15 Maart 2011, 23:15:23 » |
|
Hallo Erwin,
Net even op de genoemde plek geneusd, en direct al weer een aantal nieuwe kentekens gevonden. Ook veel nieuwe foto's van reeds bekende kentekens. Hier ben ik dus nog wel even zoet mee..........
Ralph
|
|
|
|
|
|
Kadett B 11N - wit - 1973 - "Tijdelijke" Kadett maar nu al jaren in mijn bezit Kadett B Aerotop II - blauw - 1968 (resto-project) Staat nu eindelijk in de loods om aan te beginnen Rekord E1 Car-A-Van - geel - 1978 Staat te wachten om weer de weg op te mogen
|
|
|
|
Wouter
|
 |
« Antwoord #154 Gepost op: 17 Maart 2011, 21:36:05 » |
|
Gespot in Amersfoort: een gifgroene kadett Caravan met het kenteken: AH-01-34
(ik zal binnenkort even een foto schieten van de betreffende auto)
|
|
|
|
|
|
Helaas geen kadett meer...
|
|
|
|
kadett-b20
|
 |
« Antwoord #155 Gepost op: 18 Maart 2011, 23:09:13 » |
|
@Wouter: Dat is een bekende kadett. Heeft hier in Heerlen een tijdje rondgereden:  De imperiaal op deze kadett is van mij geweest. Deze had ik op mijn gele Rekord Car-A-Van zitten! Ralph
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kermitc
|
 |
« Antwoord #156 Gepost op: 19 Maart 2011, 10:13:45 » |
|
ik ben vorig jaar bij deze auto wezen kijken om te kopen.
heb hem niet gekocht,later nog gezien bij stinos te koop als rat look
john
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
roger H
Gast
|
 |
« Antwoord #157 Gepost op: 24 Maart 2011, 00:08:26 » |
|
Ralph, ik heb mischien nog een nieuw kenteken voor in het rijtje erbij. ik heb gekeken op kenteken register van kadett B maar kon niks vinden. 24-67-sx als ik het goed had gelezen in de snelligheid  hij is donker bruin en dacht een coupe  groetjes
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kadett-b20
|
 |
« Antwoord #158 Gepost op: 24 Maart 2011, 08:42:20 » |
|
Dit kenteken ontbreekt inderdaad nog in het register. Ga ik vanavond toevoegen! Zag je deze auto op de openbare weg? De APK is namelijk al in maart 2010 verlopen (volgens de RDW-site).
Ralph
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
roger H
Gast
|
 |
« Antwoord #159 Gepost op: 24 Maart 2011, 23:13:05 » |
|
oke weer een erbij. nee deze staat in landgraaf bij snowworld, op een oprit. was er langs gereden, en viel me oog er meteen op  groetjes
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
roger H
Gast
|
 |
« Antwoord #160 Gepost op: 29 Maart 2011, 00:06:19 » |
|
ralph, ik heb mischien weer eentje voor je, 83-AR- 49 blauwe sedan. staat ook in landgraaf.
groetjes
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kadett-b20
|
 |
« Antwoord #161 Gepost op: 29 Maart 2011, 06:59:04 » |
|
De 83-AR-49 komt niet meer voor bij de RDW en VWE. Dit zou betekenen dat dit kenteken al meer langer 10 jaar geleden is komen te vervallen. Misschien niet helemaal goed gelezen?
De Kadett LS in de buurt van snowworld heb ik afgelopen zondag ook zien staan. Als ik vanavond met mijn kinderen naar het handballen ga, zal ik een foto maken van deze auto. Is een leuke aanvulling voor het register.
Ik heb gisteren overigens nog veel foto's van Rene Kip gekregen, en inmiddels zijn er meer dan 775 kentekens opgenomen in het register!
Ralph
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
roger H
Gast
|
 |
« Antwoord #162 Gepost op: 29 Maart 2011, 22:23:13 » |
|
ralph, ik zie bijna nooit een kadett rijden,maar mijn vriendin die er altijd rondrijden  ze zal er morgen toch weer langskomen en zal ze even na checken of het kenteken klopt of niet, en wat het dan wel moet zien. *MAAR die ene bij snowworld had ik gespot  ze had nog een gezien maar daar had ze geen kenteken van jammer genoeg. ik laat het nog weten hoe en wat het moet zijn. 775 kadetts hier in nederland, waar rijden die dan ik zie er nooit een rond kretsen  groetjes
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chippie
Gast
|
 |
« Antwoord #163 Gepost op: 30 Maart 2011, 19:05:08 » |
|
Nah, van die 775 kadettjes uit het register rijden er geen 775 meer  Het zijn alle bekende kentekens. Maar er zitten ook kentekens tussen die uitgevoerd zijn, gesloopt of wat dan ook. Het is dus een ietwat vertekend beeld die 775...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chippie
Gast
|
 |
« Antwoord #164 Gepost op: 30 Maart 2011, 19:08:06 » |
|
Ik ben gisteren overigens nog 2 Kadettjes tegengekomen. De ene: 70-30-UG staat nog niet in het register, maar rijdt dus in Friesland. De andere die ik tegenkwam was de 72-AN-31, die staat alwel in het register. Dus Ralph, De 70-30-UG nog even toevoegen 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|