Holland Kadett B Club Forum
24 Juni 2026, 22:07:26 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
 
   Startpagina   Help Zoek Kalender Inloggen Registreren  
Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: verwijderen parafan  (gelezen 6109 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
doorwerth
Sr. Member
****
Berichten: 296



Bekijk profiel
« Gepost op: 08 September 2010, 19:59:49 »

Ik wil het parafan graag voorzien van horregaas zodat er geen rotzooi meer naar binnen komt.

(Wonen naast 10 berken en je wilt niet weten wat voor een zooi daar uit komt vallen, lijkt soms wel een bruine sneeuwstorm.)

Wie heeft dit al eens gedaan en is het parafan makelijk los te halen of zijn er andere opties?

Ronald
Gelogd

kadett b1 1967 1.2s , 5.4ltr V8 chevrolet impala 1962

"Aerodynamics are for people who can't build powerful engines"
kadett-doc
Gast
« Antwoord #1 Gepost op: 08 September 2010, 20:54:06 »

heb hierop een gemakkelijk antwoordt,
ik kom met de aanhanger en kettingzaag dan weet ik zeker dat je geen last van die bomen hebt. Knipoog

chris
Gelogd
doorwerth
Sr. Member
****
Berichten: 296



Bekijk profiel
« Antwoord #2 Gepost op: 09 September 2010, 15:56:19 »

Citaat
ik kom met de aanhanger en kettingzaag dan weet ik zeker dat je geen last van die bomen hebt.

Klinkt aanlokkelijk, jammer dat ze van de gemeente zijn en die er nog al fel op is.

Ronald
Gelogd

kadett b1 1967 1.2s , 5.4ltr V8 chevrolet impala 1962

"Aerodynamics are for people who can't build powerful engines"
Jinx
Sr. Member
****
Berichten: 407



Bekijk profiel WWW
« Antwoord #3 Gepost op: 12 September 2010, 21:00:53 »

Langs onderen kan je er normaal goed aan.
Kachelhuis weghalen, en dan het metalen stuk dat daar achter zit los maken (het mijne zat goed vast door de gebruikte kit die hem ook wat vast houdt, zit met een aantal vijsjes ook vast)
Gelogd

Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines