Even ter verificatie.
Zijn er enkel liefhebbers die kunnen aangeven wat het ongeveer zou kosten om een carrosserie volledig te laten spuiten.
Dat wil zeggen: metalic lak en aflakken met een clearcoat
De carrosserie is dan volledig strak gemaakt en staat in 3 lagen epoxy primer.
vast dank
Wouter
je hebt strak maken en strak maken er zit een groot verschil daarin en een goede spuiter accepteerd niet het eerste beste wat strak is gemaakt. de spuiter heeft als laatste zijn hand eraan gelegd en wordt daarop vaak afgerekend met wie heeft dat zo gespoten terwijl het spuitwerk super is en de voor bewerking gewoon weg klote is.
de spuiter die ik al jaren heb gaat er blindelings ervan uit wat ie krijgt, hij vraagt me altijd welke kleur en welke auto voor de hoeveelheid lak die nodig is en daar heb ik zelf en hij ook al jaren goede ervaring mee. heb al vanaf 2002 ook een vaste prijs met hem voor een complete auto van binnen en buiten te spuiten. vrijdags avond brengen en maandag avond ophalen en dat voor nog geen 800 euro all in. succes met de voorbewerking.