Ik heb ergens gelezen dat er smeernippels gemaakt kunnen worden in de houders van de ruitenwisserasjes.
Heeft iemand hier de maat van waar dat kan?
Hoef ik misschien die asjes niet uit elkaar te halen en kan ik het af met een gaatje boren en een tap voor "blinde" gaten (m6?)
Al vast bedankt.
Ronald (die zijn vrije dagen nu maar nuttig aan het besteden is.)