Holland Kadett B Club Forum
18 April 2026, 07:38:24 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:

Startpagina   Help Zoek Kalender Inloggen Registreren  
Pagina's: [1] 2   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Verwijderen glas uit het ventilatierooster.  (gelezen 14271 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
tweetacteneur
Gast
« Gepost op: 08 Januari 2011, 18:08:26 »

Hallo,
Heeft iemand ervaring met glas van de voorruit dat in het ventilatierooster terecht is gekomen, en met name hoe ikhet er met zo weinig mogelijk sloopwerk uit krijg. Elke tip is welkom.
kadett-doc
Gast
« Antwoord #1 Gepost op: 08 Januari 2011, 18:30:42 »

hoezo weinig sloop werk, handen uit de mouw steken Droevig en de 3 schroefjes losdraaien van het verwarmingshuis /motor waarna  je alles goed kunt schoonmaken
tweetacteneur
Gast
« Antwoord #2 Gepost op: 09 Januari 2011, 10:46:09 »

Bedoel je met het verwarmingshuis het vierkante blok onder de motorkap of het plastic deel  waar de slangen uitkomen in de auto.
Met sloopwerk bedoel ik dus: overbodig losmaken, Het werk op zich vind ik niet zo erg, ben niet voor niets een liefhebber van oldtimers.
kadett-doc
Gast
« Antwoord #3 Gepost op: 09 Januari 2011, 10:57:11 »

Bedoel je met het verwarmingshuis het vierkante blok onder de motorkap of het plastic deel  waar de slangen uitkomen in de auto.
Met sloopwerk bedoel ik dus: overbodig losmaken, Het werk op zich vind ik niet zo erg, ben niet voor niets een liefhebber van oldtimers.

dan heb je toch iets meerwerk aan de hand omdat je het toch alles moet losmaken, met lucht uitblazen wil ook wel helpen maar daar krijg je niet alles mee weg. als ik me niet vergis zitten buiten onder de motorkap zo'n 8 a 9 schroefjes die je moet losmaken.
succes. Knipoog
roger H
Gast
« Antwoord #4 Gepost op: 09 Januari 2011, 22:41:27 »

uit zuigen gaat niet  Rollende ogen  ?
kadett-doc
Gast
« Antwoord #5 Gepost op: 09 Januari 2011, 23:29:19 »

uit zuigen gaat niet  Rollende ogen  ?

mag je proberen met een zuigmond tussen de paravan, waarbij de glasdeeltjes groter zijn als de zuigmond, losmaken is een al te beste optie
roger H
Gast
« Antwoord #6 Gepost op: 09 Januari 2011, 23:42:34 »

ja weet niet hoe het zit,maar weet dat ik dit wel eens in de auto garage heb gedaan.

maar is inderdaad wat je zegt beste los maken.
kadett-doc
Gast
« Antwoord #7 Gepost op: 09 Januari 2011, 23:51:59 »

gelukkig zijn niet alle auto's kadettjes Lachebek
roger H
Gast
« Antwoord #8 Gepost op: 10 Januari 2011, 00:04:03 »

tja d dat zow wat zijn Lachen

ik krijg af en toe wat blaadjes tegen mijn gezicht in geblazen als ik de 2 luchtkleppen open maak die in het dashbord zitten.  Grijns
moet ik ook maar eens schoon maken. Lachen

kadett-doc
Gast
« Antwoord #9 Gepost op: 10 Januari 2011, 00:06:11 »

over een aantal maanden leer je wel de auto kennen, dan zie je ook wat ie nog meer heeft als alleen een kadett Knipoog
roger H
Gast
« Antwoord #10 Gepost op: 10 Januari 2011, 20:00:51 »

tja chris,had ik maar een garage, :(dan had ik me nog een sedan of coupe project gekocht.
dan leer je sneller hoe en waar alles zit enz.

ik hoop dat ik in de toekomst ee huis met garage kan kopen. want nu kan ik nog niet eens een kleinigheidje aan mijn kadett maken of vervangen.

kadett-doc
Gast
« Antwoord #11 Gepost op: 10 Januari 2011, 20:04:47 »

tja chris,had ik maar een garage, :(dan had ik me nog een sedan of coupe project gekocht.
dan leer je sneller hoe en waar alles zit enz.

ik hoop dat ik in de toekomst ee huis met garage kan kopen. want nu kan ik nog niet eens een kleinigheidje aan mijn kadett maken of vervangen.
ik weet een huisje te koop met een garage erbij Knipoog
roger H
Gast
« Antwoord #12 Gepost op: 10 Januari 2011, 20:08:06 »

Lachen jaja ik heb al eens stiekem gekeken of ik het op internet zag staan.
maar helaas kun je mij niet helpen,en ik jouw niet. of je moet nog een paar jaar wachten,dan kunnen mischien eens praten Knipoog Grijns
kadett-doc
Gast
« Antwoord #13 Gepost op: 10 Januari 2011, 20:17:00 »

Lachen jaja ik heb al eens stiekem gekeken of ik het op internet zag staan.
maar helaas kun je mij niet helpen,en ik jouw niet. of je moet nog een paar jaar wachten,dan kunnen mischien eens praten Knipoog Grijns

hier de link dan hoef je niet te zoeken en een paar jaar wachten, dat is toch wel teveel verlangt

http://www.jaap.nl/te-koop/limburg/heerlen/hoensbroek/6433pa/klinkertstraat+17/9381602/overzicht/

wie weet op korte termijn Knipoog
roger H
Gast
« Antwoord #14 Gepost op: 10 Januari 2011, 20:31:06 »

Lachen   bedankt, maar denk dat je toch een paar jaar moet wachten,als wij het gaan kopen.
of je moet het volgend jaar verhuren voor ca 450euro per maand Lachen

of je moet iets anders kunnen regelen. want interesse hebben we, en vooral ik voor de mooi ruimte voor de kadett (jes ) Knipoog
Pagina's: [1] 2   Omhoog
  Print  

Ga naar: