Holland Kadett B Club Forum
12 September 2025, 10:58:52 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:

Startpagina   Help Zoek Kalender Inloggen Registreren  
Pagina's: 1 [2] 3 4 ... 7   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Kadett B Club Voorjaarsmeeting zondag 10 april 2011!  (gelezen 76497 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
kadett-doc
Gast
« Antwoord #15 Gepost op: 13 Januari 2011, 00:17:24 »

lijkt me tegek, ik probeer en hoop dat ik mijne in iedergeval rijdend houd. hij is wel niet de mooiste,maar dit wil ik met en met in de toekomst gaan doen.
ik kom in iedergeval eens kijken. en hoop dat ik dan mischien wel mee kan rijden,met mijn kadett.
wordt de eerste keer, en hoop dat het gezellig wordt,en dat ik eens wat mensen leer kennen.
groetjes
Roger, dan kun je aanhaken met de groep uit het zuiden. Chris heeft wachtdienst, en komt daarom misschien niet. Ik heb ook wachtdienst dat weekend, maar zal deze proberen te ruilen. Komen er in ieder geval al 2 uit het zuiden (Ik helaas (nog steeds) niet met een B-kadett, waarschijnlijk is mijn Rekord Car-A-Van dan wel weer inzetbaar, anders wordt het mijn dagelijkse E-Rekord).
Ralph

ben hier vanalles al aan het regelen, 2 collega's kunnen niet ruilen en de laatste kan ik maandag pas vragen, heb nu al een groep van 5 kadettjes bij elkaar die mee gaan als ik ook ga, nu maar afwachten, ze moeten het nog later bekent maken dan wordt het steeds moeilijker om iets te regelen Boos
roger H
Gast
« Antwoord #16 Gepost op: 13 Januari 2011, 00:26:51 »

aaah dat is fijn,dat zal ik (wij) zeker doen. verheug me nu al Knipoog

jammer chris,als je dan mischien niet kan,maar denk dat ik jullie ook snel leer kennen.

met hoeveel man rijden we dan van het zuiden?

en weet iemand al waar het gehouden wordt Verbaasd
kadett-doc
Gast
« Antwoord #17 Gepost op: 13 Januari 2011, 00:34:22 »

met hoeveel man kun je nu niet zeggen is altijd afwachten, het treffen vindt plaatst zoals altijd bij:

Arnhemseweg 725
7361 TN Beekbergen
Te bereiken via de A50 Afslag 22

tenzij ze een verrassing in petto hebben  Grijns
roger H
Gast
« Antwoord #18 Gepost op: 13 Januari 2011, 00:39:12 »

ik bedoel,met hoeveel man we dan vanuit het zuiden er naar toe rijden, hoef niet een precies aantal te zijn,maar ongeveer.
of was dat je antwoordt,voor op mijn vraag hierboven?

ow,dat is niet zo gek ver rijden, daar is mijn kadett wel een beetje bekend  Lachen
kadett-doc
Gast
« Antwoord #19 Gepost op: 13 Januari 2011, 07:10:40 »

ik bedoel,met hoeveel man we dan vanuit het zuiden er naar toe rijden, hoef niet een precies aantal te zijn,maar ongeveer.
of was dat je antwoordt,voor op mijn vraag hierboven?

ow,dat is niet zo gek ver rijden, daar is mijn kadett wel een beetje bekend  Lachen

hey Roger, weet jij of je dan niet door een vliegende olifant bent geraakt geworden. nee ik kan het niet zeggen, heb geen glazen bol die alles voorspelt. mijn ervaring is en dat leer je ook wel met de tijd " kijken wie er op die bewuste dag meegaat ". er zijn er altijd die zich opgeven en dan niet komen Boos (ervaring), dus gewoon afwachten Lachen Lachen
roger H
Gast
« Antwoord #20 Gepost op: 13 Januari 2011, 22:06:57 »

snap je helemaal chris, we wachten dan maar af,maar hoop dat het niet zo erg is als je mij toen vertelde (jouw ervaring) Knipoog
reusjep
Hero Member

Bekijk profiel
« Antwoord #21 Gepost op: 14 Januari 2011, 18:35:32 »

Ik kan Team Brabant/Limburg/zuid komen versterken!
Wil er erg graag bij zijn. Heb in ieder geval de automaat en als het even kan stop ik m'n vriendin in de CarAvan, mits die redelijkerwijs APK krijgt. Lachebek
Zie tegen die tijd wel hoe 't loopt, heb in ieder geval totáál geen reden om niet te komen.
kadett-doc
Gast
« Antwoord #22 Gepost op: 14 Januari 2011, 19:21:47 »

als ze vanuit limburg komen dan rijden ze via Venlo, dat scheelt toch wel in km en tijd Rollende ogen Rollende ogen
CarAvan USA
Newbie
*

Bekijk profiel
« Antwoord #23 Gepost op: 24 Januari 2011, 17:27:42 »

Zal mij best doen om er weer bij te zijn, het is wel mijn werk week-end en de kadett staat zonder uitlaat, remmen en koeling. Genoeg te doen dus.
roger H
Gast
« Antwoord #24 Gepost op: 24 Januari 2011, 22:14:07 »

tja zonder uitlaat zal nog wel gaan Grijns maar zonder remmen en koeling zouw ik niet proberen,gaat gehei mis Knipoog

mijne staat ook zonder remmen rondom en remleidingen en zonder stroom en dadelijk ook nog zonder steekassen Geschrokken
maar ik krijg hem wel af.

groetjes
Gert
Hero Member

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #25 Gepost op: 25 Januari 2011, 12:48:49 »

Ik heb onze meeting ook in het Duitse forum vermeld:
http://80.86.91.251/wbb2/thread.php?threadid=16626

Olympia A 1.1SR 1969 kleur L230 (silberblaumet.) vinyl dak
kadett-b20
Administrator
Hero Member

Kadett B AeroTop II - 1968

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #26 Gepost op: 25 Januari 2011, 13:16:56 »

Ik heb onze meeting ook in het Duitse forum vermeld:
http://80.86.91.251/wbb2/thread.php?threadid=16626

Super Gert! Ik weet dat er een aantal oosterburen dit treffen ook weten te waarderen!

Ralph

Kadett B 11N - wit - 1973 - "Tijdelijke" Kadett maar nu al jaren in mijn bezit
Kadett B Aerotop II - blauw - 1968 (resto-project) Staat nu eindelijk in de loods om aan te beginnen
Rekord E1 Car-A-Van - geel - 1978 Staat te wachten om weer de weg op te mogen
kwadettilac
Hero Member

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #27 Gepost op: 25 Januari 2011, 15:25:33 »

Hoi Ralp,
Gaat het bestuur nog meer actie ondernemen mbt plaatsing op andere forums, clubbladen, oldtimerbladen, pers berichten, etc, etc?
Het is per slot een "verjaardagsfeestje": 45jaar B-Kadett
Mvg,
Erwin

Auto's jonger dan de bestuurder missen karakter daarom:
Olympia A Coupé 1.9S (Origineel) BJ 1969, 204 Kosmosblau met zwart vinyldak.
Kadett-B Car-A-Van 5deurs 1.2S BJ 1968 Lago Blauw met wit dak (www.mijnalbum.nl/Album=ENVVHO3C).
Cadillac Sedan De Ville BJ 1959.
Gert
Hero Member

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #28 Gepost op: 25 Januari 2011, 15:31:55 »

Hoi Ralp,
Gaat het bestuur nog meer actie ondernemen mbt plaatsing op andere forums, clubbladen, oldtimerbladen, pers berichten, etc, etc?
Mvg,
Erwin

oei, dat wordt weer gebak bij de koffie    

Olympia A 1.1SR 1969 kleur L230 (silberblaumet.) vinyl dak
kadett-b20
Administrator
Hero Member

Kadett B AeroTop II - 1968

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #29 Gepost op: 25 Januari 2011, 15:36:18 »

Hoi Ralp,
Mvg,
Erwin

Jacco en Gijs organiseren deze voorjaarsmeeting. Ik had de website al aangepast moeten hebben, maar ik ben er nog niet aan toe gekomen.

Het is de bedoeling dat aan deze meeting aardig wat ruchtbaarheid wordt gegeven, want Jacco en Gijs gaan weer diverse bladen / websites bestormen met berichten.

De eerste prioriteit voor Jacco ligt echter op het uitbrengen van het nieuwe B-Magazine. Daarna starten de aankondigingen van de voorjaarsmeeting.

Ik zal proberen deze week de website aan te passen, zodat iedereen weet hoe laat (of in mijn geval vroeg) hij moet vertrekken om op tijd aanwezig te zijn in Beekbergen.

Ralph

Kadett B 11N - wit - 1973 - "Tijdelijke" Kadett maar nu al jaren in mijn bezit
Kadett B Aerotop II - blauw - 1968 (resto-project) Staat nu eindelijk in de loods om aan te beginnen
Rekord E1 Car-A-Van - geel - 1978 Staat te wachten om weer de weg op te mogen
Pagina's: 1 [2] 3 4 ... 7   Omhoog
  Print  

Ga naar: