Beste leden van de Holland Kadett B Club,
Ik ben kunstenaar (naam: Diederick Kraaijeveld) en maak van origineel gekleurd sloophout realistische mozaieken. Ooit begonnen met auto's, maar nu maak ik ook gebruiksvoorwerpen en portretten. Check mn site om een idee te krijgen:
www.oudhout.nlIk kreeg onlangs de opdracht om een Kadett 1968 - 1970 te maken. Het was de eerste auto van de opdrachtgever. Als basis voor mijn werk ben ik op zoek naar High Res foto's van de Kadett, het liefste vanuit vrij laag standpunt schuin van voren gefotografeerd (zeg maar in de stereotiepe auto-foto): je ziet de grille helemaal, de wielen staan een beetje schuin en de zijkant loopt schuin weg naar achteren. Opdrachtgever wist niet meer precies welk bouwjaar, weet wel dat het geen coupe was....
Ik zou het bijzonder waarderen als jullie mij dergelijke foto's zouden willen opsturen. Voor degene wiens foto ik gebruik, stel ik een print op canvas van het uiteindelijke werk beschikbaar.
ik kan worden bereikt via mn site: dan stuur ik een mail terug waar de foto naartoe gestuurd kan worden.
Het liefste zou ik op jullie meeting op 10 april langskomen om ZELF foto's te maken, maar ik zit dan helaas in het buitenland.
Het zou super zijn als jullie me zouden kunnen helpen....
veel dank alvast!