Jacco
|
 |
« Gepost op: 04 Februari 2012, 21:50:13 » |
|
Beste B-rijders,
Op zondag 15 april as. is het weer zover! Ook deze keer weer wordt de voorjaarsmeeting in Beekbergen bij wegrestaurant Mendel georganiseerd. Moeten we nog meer zeggen? Nergens komen zoveel B-Kadetts tezamen om lotgenoten te ontmoeten en onderdeeltjes te scoren. Zodra de bestuursvergadering is geweest maken we een programma bekend. In ieder geval is er natuurlijk de gratis koffie met gebak voor de leden van de B-Kadett club en ook andere opel modellen zijn weer van harte welkom. Wij gaan ons best doen om het weer optimaal te promoten d.m.v. emails, de website, marktplaats, Automotor Klassiek, enz. Hierbij kunnen we wel wat promotionele hulp gebruiken van jullie door vermelding op de Nederlandse en Duitse fora, en mond op mond reclame natuurlijk. Voor Kadett rijders die nog nooit in Beekbergen zijn geweest, check de foto's op de website en dit forum ter voorbereiding en kom vooral langs. We hopen op 15 april jullie te verwelkomen, of je nu lid van de club bent of niet, een ieder die iets met de B-kadett heeft is in Beekbergen op de juiste plaats. Ook voor de 24 nieuwe leden die we er in 2011 bijgekregen hebben, is een bezoek een mooi moment om elkaar te leren kennen. Groeten, Jacco
|
|
|
|
|
|
|
KEESMAAS
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: 06 Februari 2012, 08:30:07 » |
|
Ik heb hem al op de kalender gezet en wij zullen zeker van de partij zijn hier uit schijndel
Groetjes kees en Mieke
|
|
|
|
eens een kadett altijd een kadett
|
|
|
wgortenmulder
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: 06 Februari 2012, 08:51:49 » |
|
Als het nou even stopt met vriezen kan ik mijn blokje weer in de kadett hangen....... Dus hopelijk ben ik het dit jaar eindelijk bij MET KADETT.....
|
|
|
|
|
|
|
kwadettilac
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: 06 Februari 2012, 20:30:29 » |
|
Ik denk dat de Tukkers inclusief het duitse achterland weer in kolonne gaan? Misschien weet Gert onze nachbarn weer te bereiken  . Mvg, Erwin
|
|
|
|
Auto's jonger dan de bestuurder missen karakter daarom: Olympia A Coupé 1.9S (Origineel) BJ 1969, 204 Kosmosblau met zwart vinyldak. Kadett-B Car-A-Van 5deurs 1.2S BJ 1968 Lago Blauw met wit dak ( www.mijnalbum.nl/Album=ENVVHO3C). Cadillac Sedan De Ville BJ 1959.
|
|
|
Gert
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: 06 Februari 2012, 21:05:40 » |
|
Ik zal in het Duitse forum wat reklame maken  Ik heb zelf op dit moment alleen maar lucht onder de motorkap zitten; ik hoop het draaiwerk weer op tijd op z'n plaats te hebben zitten.
|
|
|
|
Olympia A 1.1SR 1969 kleur L230 (silberblaumet.) vinyl dak
|
|
|
kadett-b20
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: 06 Februari 2012, 21:47:19 » |
|
Inmiddels is de website ook weer bijgewerkt! De laatste info over de voorjaarsmeeting, inclusief programma, is hier terug te vinden: Voorjaarsmeeting 2012Ralph
|
|
|
|
Kadett B 11N - wit - 1973 - "Tijdelijke" Kadett maar nu al jaren in mijn bezit Kadett B Aerotop II - blauw - 1968 (resto-project) Staat nu eindelijk in de loods om aan te beginnen Rekord E1 Car-A-Van - geel - 1978 Staat te wachten om weer de weg op te mogen
|
|
|
Gert
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: 06 Februari 2012, 22:25:02 » |
|
Ik denk dat de Tukkers inclusief het duitse achterland weer in kolonne gaan? Misschien weet Gert onze nachbarn weer te bereiken  . Mvg, Erwin http://80.86.91.251/wbb2/thread.php?threadid=18681
|
|
|
|
|
|
|
CarAvan USA
Newbie

|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: 23 Februari 2012, 10:03:05 » |
|
Ik hoop er weer bij te zijn maar dat weet ik pas als het de 15e is, mijn vrouw is namenlijk de 18e uitgerekend, het (ja "het" want we weten niet of het een jongentje of een meisje wordt) wordt voor ons de eerste. Gelijk maar na de geboorte aspirant lid maken  .
|
|
|
|
|
|
|
kwadettilac
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: 25 Februari 2012, 11:35:05 » |
|
Begint een aardig vruchtbaar clubje te worden  . Succes met de laatste loodjes. Wij proberen ook te komen met onze aspirant leden Lars en Noah. Wie de jeugd heeft, heeft de toekomst zullen we maar zeggen. Met een beetje geluk is dit Opel oldtimer virus wel overdraagbaar  . Mvg, Erwin
|
|
|
|
Auto's jonger dan de bestuurder missen karakter daarom: Olympia A Coupé 1.9S (Origineel) BJ 1969, 204 Kosmosblau met zwart vinyldak. Kadett-B Car-A-Van 5deurs 1.2S BJ 1968 Lago Blauw met wit dak ( www.mijnalbum.nl/Album=ENVVHO3C). Cadillac Sedan De Ville BJ 1959.
|
|
|
Gert
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: 03 April 2012, 13:09:15 » |
|
Ik weet niet, of ik er bij kan zijn. Dochter bevalt (als het goed is) 12-13 april en de motor staat nog in een krat naast de auto. Kraambezoek gaat voor  en om de motor in te bouwen ontbreekt me helaas de tijd  De Duitse afvaardiging komt met deze vraag: Hallo, also ich denke wir starten hier in Osnabrück wieder 8:20. Gibt es wieder einen Sammeltreff bei dem Restaurant De Poppe wie letztes Jahr? Viele Grüße Jan http://80.86.91.251/wbb2/thread.php?postid=160601#post160601Welke Tukker kan hier op in gaan.
|
|
|
|
|
|
|
kwadettilac
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: 03 April 2012, 14:20:56 » |
|
Hoi Gert, Je kan natuurlijk altijd met mij meerijden. Ophalen is ook geen probleem. Ik heb wel met Olaf afgesproken om te verzamelen bij de Poppe in Markelo. Hierbij het voorstel voor tijdstip: 09.30uur. Vertrek om 10.00uur richting Beekbergen. Mvg, Erwin
|
|
|
|
|
|
|
Gert
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: 03 April 2012, 14:38:34 » |
|
Hallo, als ik ga, kan ik natuurlijk altijd nog met de focus; mocht ik dan weg willen, dan ben ik vrij te gaan. Zal ik in het Duitse forum aangeven, dat om 10.00 uur vanaf de Poppe in Markelo gezamenlijk verder gereden kan worden? 2 à 3 Duitse auto's zijn te verwachten.
|
|
|
|
|
|
|
kwadettilac
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: 03 April 2012, 15:08:31 » |
|
Ha, ha wel het verkeerde merk  dat wordt parkeren om de hoek  . Maar dan kan je je wel focussen op het Opa worden  . Wel spannend en succes met de laatste loodjes. Gaat het de eerste keer worden? Tijden heb ik zojuist met Olaf besproken, geef ze maar door. Mvg, Erwin
|
|
|
|
|
|
|
Gert
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: 03 April 2012, 15:17:49 » |
|
Nr. 2; onze oudste dochter heeft al een dochter van nu ruim 1,5 jaar. Hoe bevalt jullie het papa/mama zijn 
|
|
|
|
|
|
|
kwadettilac
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: 03 April 2012, 15:48:33 » |
|
Dat Papa zijn kost meer tijd dan het restaureren van een Kadettje. Mijn winterproject gaat we een 3 winterproject worden....  Maar met de kinderen gaat het gelukkig heel goed. Ze groeien als kool en beginnen ook al af en toe te lachen. Aankomende week nog een paar gordels achterin de Olympia A monteren en ze kunnen ook met papa mee in de maxi cosi. Kofferbak is al voorzien van een dubbele bodem zodat het gereedschap niet in de kinderwagen terrecht komt.  Mvg, Erwin
|
|
|
|
|
|
|
|