Hoi allemaal, mijn naam is Martin, ben 47jaar en kom uit Dommelen, dit is een plaatsje ongeveer 10km onder Eindhoven.
Ik ben ongeveer 12jaar zeer actief geweest in de extreem 4x4sport en heb hiervoor een Suzuki samurai gebruikt die ik compleet heb verbouwd, alles wat op en aan de suzuki zat heb ik zelf gemaakt en was dus home made.
Vanwege zware rugklachten ben ik helaas met de 4x4sport moeten stoppen en heb mijn suzuki een jaar geleden verkocht.
Ik ben nog wel heel veel op andere 4x4 forums aanwezig om ander mensen tips en tricks te geven hoe ze bijvoorbeeld een suzuki kunnen aanpassen en hun motoren zelf thuis kunnen reviseren, de meeste mensen durven hier meestal niet aan te beginnen maar met goede uitleg en foto's gaat dit meestal wel lukken.
Na een jaarlang niks doen mis ik het sleutelen en lassen aan auto's, dus maar op zoek gegaan naar een een B kadett, wil die al zo'n 20 jaar hebben maar is er nooit van gekomen om er eentje te kopen

Heb laatst van mijn oude werkplaats chef vernomen dat hij nog een kadett b coupe had staan, deze was wel geschorst omdat er wat laswerk aan zit, ik mocht hem voor een klein prijsje kopen en kan hem over 4 weken op gaan halen.
Zo, voorlopig even genoeg over mij en dus nog even afwachten tot ik de foto's van mijn nieuwe coupe aanwinst hier op het forum kan zetten

Hier nog even een paar foto's van mijn vorrige hobby.