De dag vandaag begon goed, werd wakker en heb voor mijn verjaardag een mooi chroom Edelbrock luchtfilter gekregen van mijn vrouwtje.

S'morgens op het werk werd ik opgebeld door mijn vrouw, er waren mensen aan de deur geweest en vroegen of ik al wist dat mijn kadett was afgebrand.
Ben snel naar huis toe gereden en heel erg geschrokken toen ik de kadett zag staan (kreeg tranen in mijn ogen), hebben ze geprobeerd de wagen in de fik te steken

Ik had er voor de winter een brand vertragend zeil overheen gespannen, dit zeil kan je zo niet aan steken, hier hebben ze een brandbare vloeistof tegenaan gespoten en in de brand gestoken, gelukkig zijn de vlammen aan de bovenkant van het zeil uitgegaan.
Heb toch wel heel veel schade, het zeil is in de banden gesmolten, de raamrubbers zijn gesmolten, het zeil zit in de lak en ramen gesmolten, het vinyl op het dak dak is gesmolten.
Ik ben gelijk naar de politie gegaan om aangifte te doen, maar kreeg te horen dat ik daarvoor eerst een afspraak moet maken en kan pas zaterdag hiervoor terecht

Ik begrijp niet dat mensen zoiets kunnen doen

ik ga toch proberen mij er overheen te zetten en door te gaan met de restauratie, ook al is dit heel erg moeilijk na zo'n dag.
Groeten Martin.