hummer
|
 |
« Antwoord #15 Gepost op: 28 December 2012, 21:57:59 » |
|
Hoi Jacob, Goeie tip van je, ik heb ze bij JTC gehaald. Had voor 55 euro 2 nieuwe lampjes! Bij brezan moest ik 67 betalen voor eentje!!
Gr. erik
|
|
|
|
|
|
|
topcat
|
 |
« Antwoord #16 Gepost op: 28 December 2012, 22:19:41 » |
|
zo zie je maar.....en als we elkaar kunnen helpen dan doen we dat 
|
|
|
|
kadett caravan 2.4 1969
|
|
|
hummer
|
 |
« Antwoord #17 Gepost op: 31 December 2012, 13:45:52 » |
|
Zo is het geworden mooie nieuwe H4 lampjes. Niet te zien dat ze van volkswagen zijn.    Gr. erik PS voor diegene die geintereseerd is in het voortraject van mijn kadett hierbij een linkje naar mijnalbum http://www.mijnalbum.nl/Album=W4OQAICA
|
|
|
|
|
|
|
2300S
|
 |
« Antwoord #18 Gepost op: 31 December 2012, 16:17:56 » |
|
het gaat er top uitzien ... Ik blijf het fantastisch vinden, mooi en gelukkig zo origineel mogelijk
groeten Richard
|
|
|
|
|
|
|
apex4x4
|
 |
« Antwoord #19 Gepost op: 31 December 2012, 16:59:07 » |
|
Hey Eric, mooi om te zien hoe je de wagen weer op aan het bouwen bent. Hoe heb je het nou gedaan met die volkswagen lampen, ik dacht dat die te groot waren voor de afwerkkapjes aan de voorkant ?
Groetjes Martin.
|
|
|
|
1971 Opel Kadett b LS Coupe By-Buick 1.1 Lamborghini-Orange-Pearl.
|
|
|
wgortenmulder
|
 |
« Antwoord #20 Gepost op: 31 December 2012, 17:11:04 » |
|
nice 
|
|
|
|
|
|
|
hummer
|
 |
« Antwoord #21 Gepost op: 31 December 2012, 19:11:24 » |
|
Hoi martin, De lampjes van een polo zijn zelfs iets kleiner als het originele glas. Ik heb het rubber waar het originele glas in zit om de nieuwe lamp gedaan zodat hij iets opgesloten zit om trillen te voorkomen(maar nog wel kan bewegen). Verder moest ik 1 van de bevestigingspunten voor het stellen van de lamp verzetten en ik heb ze iets aangepast zodat ik de originele plastic beugeltjes waar de stelbout in zitten kon gebruiken. Even een dagje prullen, maar dan lukt het wel! Er staat een leuk topic op het forum zodat je een beetje een richting hebt! Gr. Erik
|
|
|
|
|
|
|
hummer
|
 |
« Antwoord #22 Gepost op: 28 April 2013, 17:40:23 » |
|
Even een vraag! De aansluiting van de schakelaar voor de achteruit rij verlichting. Zit er op de bak een conector of zitten hier 2 losse schuif stekkers op? En wat zijn de draad kleuren en hoe lopen ze want ik kan ze niet terug vinden in de draadboom !
Alvast bedankt, Groeten erik
|
|
|
|
|
|
|
Gert
|
 |
« Antwoord #23 Gepost op: 28 April 2013, 17:55:55 » |
|
2 schuifstekkers; zwart/rood en zwart/geel. (niet alle modellen hebben dezelfde draadkleuren) Zwart/rood komt uiteindelijk uit op zekering 5, en zwart/geel gaat naar het achteruitrijlampje.
|
|
|
|
Olympia A 1.1SR 1969 kleur L230 (silberblaumet.) vinyl dak
|
|
|
kinuyakkii
|
 |
« Antwoord #24 Gepost op: 28 April 2013, 18:02:29 » |
|
2 schuifstekkers; zwart/rood en zwart/geel. (niet alle modellen hebben dezelfde draadkleuren) Zwart/rood komt uiteindelijk uit op zekering 5, en zwart/geel gaat naar het achteruitrijlampje.
bij mij zitten er 2 oogjes aan en boutjes met een borgmoertje op de schakelaar?!? gr Paul
|
|
|
|
|
|
|
hummer
|
 |
« Antwoord #25 Gepost op: 28 April 2013, 19:09:06 » |
|
Bedankt voor de snelle reactie . Ik zal morgen is kijken of ik die kleuren kan terug vinden. Klopt het dat de draden via een gat in de tunnel aan de bijrijder zijde naar buiten gaan?
Gr. Erik
|
|
|
|
|
|
|
Gert
|
 |
« Antwoord #26 Gepost op: 28 April 2013, 20:21:31 » |
|
weet ik niet.
|
|
|
|
|
|
|
wgortenmulder
|
 |
« Antwoord #27 Gepost op: 28 April 2013, 22:43:52 » |
|
Bedankt voor de snelle reactie . Ik zal morgen is kijken of ik die kleuren kan terug vinden. Klopt het dat de draden via een gat in de tunnel aan de bijrijder zijde naar buiten gaan?
Gr. Erik
yep, dat klopt. uit mijn hoofd zijn de kleuren bij mijn kadett wit/zwart gestreept en een witte draad met schuifstekkertjes. Het zijn in iedergeval 2 draden die gezamelijk in een grijze kabelhuls zitten. Deze gaat via een klein gaatje, aan de zijkant van de tunnel aan de passagierskant, naar de bak toe.
|
|
|
|
|
|
|
Gert
|
 |
« Antwoord #28 Gepost op: 29 April 2013, 08:35:58 » |
|
klopt; wit/zwart en wit kom ik in andere schema's tegen. Het verschil heeft denk ik met B1 en B2 te maken; die hebben ook een verschillende notatie in de zekeringenkast.
|
|
|
|
|
|
|
hummer
|
 |
« Antwoord #29 Gepost op: 30 April 2013, 08:37:09 » |
|
Ik heb het gevonden, inderdaad wit met zwarte markering. Ik heb on een of andere reden toen ik de auto uit elkaar heb gehaald dit stukje van de draadboom afgeknipt  Het zit er weer aan!! Bedankt voor de reacties! Gr. Erik
|
|
|
|
|
|
|
|