Goedemiddag iedereen
Graag had ik me voorgesteld; Mijn naam is ioannis, 30 jaar, Grieks en ondertussen al 15 jaar wonend in Hilversum.
Sinds kort ben ik in het bezit van een 1970 2drs sedan, Type 31 (uitgaande van info op dit forum) en kenteken 74-15-NF. Het is mijn eerste kadett en eerste oldtimer.
Dagelijks gebruik ik een Peugeot Partner voor mijn werk en de Kadett dient als mijn cruiser voor als het goed weer is.
De auto heeft 13 eigenaren gehad (met mij erbij) en is hier en daar wel te zien.
Origineel zat er een 1,1 motor in, deze werd door de vorige eigenaar vervangen voor een 1,2 (waarschijnlijk 1,2S...Op het blok staat er 1,2SC en nog een paar nummers)
Carrosserie is gelukkig wel hard met minieme roestplekken en kleine deukjes hier en daar. Het huidige verf is zelf (slecht) aangebracht door de vorige eigenaar maar past wel een beetje bij de design
De bedoeling is deze stuk voor stuk helemaal op te knappen. Het zal wel lang duren ivm tijds- en kennisgebrek maar gelukkig ben ik zelf wel handig, mijn vader is afgestudeerd monteur en er is ook veel info hier op het forum te vinden.
Wat foto's erbij