Holland Kadett B Club Forum
02 Mei 2026, 18:09:46 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:

Startpagina   Help Zoek Kalender Inloggen Registreren  
Pagina's: 1 [2]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: waarmee rekening houden bij aankoop  (gelezen 23396 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Jinx
Sr. Member

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #15 Gepost op: 05 Januari 2007, 12:27:00 »

die beperkte keuze zal het weer duurder maken.

die procedure, dat is niet de gewone autokeuring voor dagelijks gebruik? (als je je gelijkvormigheidsattest hebt tenminste)

Anders is het nog eerst laten homologeren (in de veronderstelling dat dat hetzelfde is als gelijkvormigheid, 1e autotje he Lachebek)

cane
Gast
« Antwoord #16 Gepost op: 05 Januari 2007, 12:27:00 »

om te weten wat je betaalt kwa verzekering moet je bij je verzekeraar aankloppen. die zal je dat in geuren en kleuren vertellen

om te antwoorden op je vraag of het mogelijk is om een dettje in te schrijven voor dagelijks verkeer=>  dat is totaal geen probleem

om je verder te helpen moet ik weten of het een buitenlander is, bouwjaar en of er gas in zit

als je dat kunt zeggen kan ik je verder helpen
Jinx
Sr. Member

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #17 Gepost op: 05 Januari 2007, 12:40:00 »

das nog toekomstmuziek.
eerst examens af maken en dan heb ik pas genoeg tijd om ook eens bezoekjes te gaan brengen. Maar het is goed om weten dat ik hier terecht kan voor al m'n vragen

Tom
Gast
« Antwoord #18 Gepost op: 05 Januari 2007, 16:52:00 »

Hellow ik weet dat ik met mijn kadett'je
1100. Wel onder oldtimer verzekering en dus niet dagelijks gebruik.. Een 104 euro Verzekering moet betalen bij Ethias en een 58 euro taks per jaar en ik ben maar 19jaar oud. Hopelijk heb je hier iets aan.
Greetz
Jinx
Sr. Member

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #19 Gepost op: 05 Januari 2007, 20:07:00 »

heb onlangs een heel interessant aanbod gezien ( 2 Bs voor 1000 euro ) maar er was heel weinig beschrijving bij maar die heb ik nu via mail gekragen!

Citaat
Hallo

De kadettjes:
1é: ne coupe uit 1973 is alle roest uit weggeslepen en behandeld en de overzetstukken zijn erbij nl. drempels garde-boes (alles nieuw). Het interieur is netjes zwart met alles er bij. De motor is een zeer goede 1100cc.

2é: ne ls coupe uit 1968 in zeer goede staat  enkel garde-boes vervangen. Deze staat al stil van 1988. Ik heb er enkel een nieuwe motor (1200cc) ingelegd. Het is een origineel blauwe met idem interieur (alles is er bij).

Bij dit alles zijn extra onderdelen : motor, boite, bumpers, lichten, interieurs, dachbord met toerenteller, nieuwe chromé wieldeksels 12 duim...en nog vanalles.

Foto's is zeer moeilijk want ze staan in een droge schuur waar geen elektriciteit en dus geen licht is. Heb je interesse? Dan kunnen we wel iets af spreken.
De Kadettjes staan in Tessenderlo (Schoot) in Limburg.

Mvg

het probleem is... heb nu geen tijd om er naar te gaan kijken ;(

zal es horen of ik ze appart kan houden, kan ik later langs gaan. ik kan maar in februari gaan kijken hoe ze er uit zien.

tenzij iemand van jullie zich geroepen voelt (en ze niet van me wil stelen Knipoog) Vooral die 68er klinkt mooi. die andere zal dan voor zover mogelijk stukken zijn of voor verder verkoop (of als ik het echt zie zitten ook renovatie)

ik ben benieuwd

Chippie
Gast
« Antwoord #20 Gepost op: 05 Januari 2007, 21:39:00 »

What the f*ck is garde boes?
Gert
Hero Member

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #21 Gepost op: 05 Januari 2007, 23:08:49 »

Citaat
 What the f*ck is garde boes?

Een voorscherm??

Aangeboden :  Gardeboes ascona b
te koop spatborden links + rechts voor ascona b deze zijn orgineel G M gebruikte maar toch in nog goede staat prijzen overeen te komen . + ook nog andere onderdelen van deze auto te koop ( + zeer goede 1600 cc c i h motor .

Olympia A 1.1SR 1969 kleur L230 (silberblaumet.) vinyl dak
Jinx
Sr. Member

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #22 Gepost op: 05 Januari 2007, 23:14:00 »

yup, voorschermen, en dan nog eigenlijk garde-boue geschreven ma kom... heb't ook ff moeten opzoeken Lachebek letterlijke vertaling is spatborden (als ge googlet komde bij fietsspatbordjes in frankrijk uit)

belgen hebben nogal de neiging franse termen te gebruiken (zoals boite etc)

kadett-doc
Gast
« Antwoord #23 Gepost op: 06 Januari 2007, 13:53:17 »

Citaat
 aha, de fototjes van in dat mailtje. handig die dingen Lachebek

Citaat
 Ik heb je E-mail gestuurd met (Duitstalige) info die je zou kunnen gebruiken bij de aankoop van een B-Kadett.
Succes

dat ziet er enorm handig uit. Zal het toch eens door een vertaal robot moeten halen dat ik geen cruciale dingen mis

Citaat

kijk even op het forum bij
carroserie

gr jacob

heb ik al gedaan, zo ook op het opel forum bij renovaties. dus wist al dat de A-stijlen, dorpels etc heel cruciaal zijn. Maar dingen zoals de chassisbalken die aangehaald werden wist ik niet. zijn die A-stijlen trouwens zichbaar bij een volledig gemonteerd model? Ik heb de indruk langs wielrand toch het onderste deel maar het bovenste stuk zit toch achter plaatwerk?

de A-stijl is in zijn bijna geheel zichtbaar en voelbaar, vooral boven is deze vaak slecht
Jinx
Sr. Member

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #24 Gepost op: 07 Januari 2007, 17:35:00 »

Ik zal spijtig genoeg m'n plannen even in de diepvries moeten steken. Het aanbod ziet er heel aanlokkelijk uit maar ik heb geen plaats om 2 kadetts en een hoop onderdelen te zetten.

Ik was eerst van plan een garagebox te huren maar daar kan amper 1 auto in, dus veel werkruimte is er niet... Dus tot ik ruimte heb gevonden voor minstens 1tje met genoeg plaats om er aan te werken zal m'n droom niet door gaan Droevig

:[reallymad] frustratie alom!

Chippie
Gast
« Antwoord #25 Gepost op: 07 Januari 2007, 18:37:00 »

Het is altijd jammer als je een droom niet kunt verwezenlijken...
Suc6 met het vinden van een geschikte locatie dan maar Knipoog
Pagina's: 1 [2]   Omhoog
  Print  

Ga naar: