heb onlangs een heel interessant aanbod gezien ( 2 Bs voor 1000 euro ) maar er was heel weinig beschrijving bij maar die heb ik nu via mail gekragen!
Hallo
De kadettjes:
1é: ne coupe uit 1973 is alle roest uit weggeslepen en behandeld en de overzetstukken zijn erbij nl. drempels garde-boes (alles nieuw). Het interieur is netjes zwart met alles er bij. De motor is een zeer goede 1100cc.
2é: ne ls coupe uit 1968 in zeer goede staat enkel garde-boes vervangen. Deze staat al stil van 1988. Ik heb er enkel een nieuwe motor (1200cc) ingelegd. Het is een origineel blauwe met idem interieur (alles is er bij).
Bij dit alles zijn extra onderdelen : motor, boite, bumpers, lichten, interieurs, dachbord met toerenteller, nieuwe chromé wieldeksels 12 duim...en nog vanalles.
Foto's is zeer moeilijk want ze staan in een droge schuur waar geen elektriciteit en dus geen licht is. Heb je interesse? Dan kunnen we wel iets af spreken.
De Kadettjes staan in Tessenderlo (Schoot) in Limburg.
Mvg
het probleem is... heb nu geen tijd om er naar te gaan kijken ;(
zal es horen of ik ze appart kan houden, kan ik later langs gaan. ik kan maar in februari gaan kijken hoe ze er uit zien.
tenzij iemand van jullie zich geroepen voelt (en ze niet van me wil stelen

) Vooral die 68er klinkt mooi. die andere zal dan voor zover mogelijk stukken zijn of voor verder verkoop (of als ik het echt zie zitten ook renovatie)
ik ben benieuwd