A: Gert, op de foto hierboven staat een bosch onsteking afgebeeld.
als je een delco gebruikt dan is deze in diameter veel groter en dan moet je een nieuw gat maken voor de aansluiting van de elektronische gedeelte.
B:verchromen is niet zo duur, ga al jaren naar
www.chroomtechnologie.nl in Reuver bij Venlo. voor mijn volgende kiemen van mezelf is zogoed als alles verchroomd, dit wil zeggen alles wat los gaat is verchroomd. ben nu nog alleen een bedrijf aan het zoeken die platic doet chroom dampen. :{blink}
Chris
m.b.t. A:
Dat klopt; de verdeler op de foto is een Bosch verdeler uit een A-Corsa.(opgeschoond richting Kadett-B)
De verdeler die nu in m'n auto zit is een Delco (met puntjes)
Je hebt gelijkt, en ik had me dat nog niet gerealiseerd, maar de Delco met puntjes heeft een veel grotere diameter dan de electronische Bosch.
Dat geeft dus meer ruimte bij de inbouw.
Mijn bedoeling is de Delco+bobine er uit te mikken en de Bosch+bobine met module er in te zetten. Deze wisseling moet toch zonder prblemen kunnen?
B: Ik heb hier in de buurt wel eens navraag gedaan naar verchroom-prijzen. Ze leken me niet erg happig op dat ongeregelde goed en vroegen er (daarom??) veel geld voor.
Bewerk jij de spullen eerst zover voor dat ze snel in bad kunnen, of ontchromen/polijsten/ontvetten/ontroesten enz. zij de spullen ook voor je?
Deze bewerkingen kosten meestal de meeste tijd.