Holland Kadett B Club Forum
05 Mei 2026, 19:27:16 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:

Startpagina   Help Zoek Kalender Inloggen Registreren  
Pagina's: [1] 2   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Bestuursvergadering  (gelezen 12356 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Chippie
Gast
« Gepost op: 30 Maart 2007, 09:39:00 »

Is er ook iemand naar de bestuursvergadering geweest afgelopen zondag?
Ben wel benieuwd wat daar is behandeld mbt het forum en de website.
Iemand???
kadett-b20
Administrator
Hero Member

Kadett B AeroTop II - 1968

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #1 Gepost op: 06 Maart 2007, 23:01:00 »

Bestuurvergadering is nog niet geweest. Hij is aanstaande zondag.

Zodra ik de notulen gemaakt hebt, stuur ik ze naar alle bestuursleden. Eventuele opmerkingen worden dan nog verwerkt, en dan zijn ze beschikbaar voor alle leden.

In het verleden waren ze dan gewoon op te vragen via de website, maar ik zal (na goedkeuring van het overige bestuur) ze wel via een link op dit forum beschikbaar stellen.

Bepaalde zaken zullen ook op andere manieren naar buiten komen. Ik denk dan aan datums van meetings en toerritten. Deze worden door Jacco onder de aandacht gebracht o.a. door het versturen van E-mails, maar ook door het versturen van ons jaarlijks B-kadett boekje: een B-tje kadett nieuws.

Ralph (voor wie het nog niet wist: secretaris HKBC)

Kadett B 11N - wit - 1973 - "Tijdelijke" Kadett maar nu al jaren in mijn bezit
Kadett B Aerotop II - blauw - 1968 (resto-project) Staat nu eindelijk in de loods om aan te beginnen
Rekord E1 Car-A-Van - geel - 1978 Staat te wachten om weer de weg op te mogen
Chippie
Gast
« Antwoord #2 Gepost op: 07 Maart 2007, 19:03:00 »

Aha duidelijk Ralph!

Aangezien ik afgelopen zaterdag een email van Leo kreeg, met het verzoek om zondag (en dat was 4 maart) naar de vergadering te komen. Ze wouden er graag een moderator van het forum bijhebben. Aangezien ik dat niet meer ben heb ik dat dan ook afgezegd. Vandaar mijn vraag hoe de vergadering WAS Knipoog
Bedankt voor je uitleg en we zullen de nieuwtjes hier wel vinden..

Gr. Johan (forum verslaafd voor wie het nog niet wist)
Wouter
Sr. Member

Helaas geen Kadett meer.

Bekijk profiel
« Antwoord #3 Gepost op: 20 Maart 2007, 10:52:00 »

Als het goed is, is de bestuursvergadering inmiddels geweest... Is er nog nieuws???

Wouter.

Helaas geen kadett meer...
kadett-b20
Administrator
Hero Member

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #4 Gepost op: 20 Maart 2007, 14:49:37 »

Citaat
 Als het goed is, is de bestuursvergadering inmiddels geweest... Is er nog nieuws???

Wouter.

De notulen liggen momenteel bij alle bestuursleden ter goedkeuring. Zodra iedereen dit heeft goedgekeurd, kunnen ze via een linkje op dit forum door iedereen gedownload worden.

Het was in iedergeval een vergadering waar een aantal belangrijke beslissingen genomen zijn. Heet hangijzer is (nog steeds) het probleem dat er niemand de functie van voorzitter wil over nemen, terwijl Leo al meer dan een jaar geleden diverse pogingen heeft gedaan om een opvolger te vinden (en nog steeds doet).

Verder zijn er diverse data's vastgelegd voor de meetingen dit jaar, maar hier zal Jacco jullie via E-mail, dit forum en via het nieuwe B-magazin informeren.

Voor de rest moeten jullie nog even wachten. Als er geen opmerkingen komen van de bestuurleden, zal ik komende week de notulen omzetten naar PDF, en ze beschikbaar stellen op dit forum.

Ralph

Kadett B Aerotop II - blauw - 1968 (resto-project) Staat nu eindelijk in de loods om aan te beginnen
Chippie
Gast
« Antwoord #5 Gepost op: 20 Maart 2007, 19:55:00 »

Jammer dat de club zover weg zit...
In ieder geval bedankt voor het op de hoogte brengen Knipoog
topcat
Hero Member

Bekijk profiel
« Antwoord #6 Gepost op: 20 Maart 2007, 20:08:12 »

Citaat
In ieder geval bedankt voor het op de hoogte brengen Knipoog

da valt toch wel mee
maar ik denk dat jij zo ver weg zit:shocked

kadett caravan 2.4 1969
kadett-b20
Administrator
Hero Member

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #7 Gepost op: 20 Maart 2007, 21:34:50 »

Citaat

De HKBC is een landelijke club. De leden komen dan ook uit alle windstreken, net als de bestuursleden. Er is een bestuurslid uit Friesland (Tijnje), maar Chris en ik komen bijvoorbeeld uit Limburg (Heerlen-Hoensbroek).

Dit is echter geen probleem, want de club leeft via internet. Ook de contacten tussen de bestuursleden onderling verlopen grotendeels via E-mail of de telefoon. Slechts 1x per jaar komt het bestuur daadwerkelijk bij elkaar. Dit doen we dan op een "centrale" plek in Nederland. De laatste jaren is dit in Beekbergen (Apeldoorn), omdat dit voor alle bestuursleden in minder dan 2 uur te doen is.

Indien er mensen zin hebben om een bestuursfunctie te vervullen (voorzitter) laat dit dan gewoon aan ons weten! Er wordt dus niet X-keer per jaar vergaderd in een een of andere uithoek van het land. Maar door prive omstandigheden wil Leo stoppen met zijn voorzitterschap.

De voorjaarsmeeting zal overigens dit jaar ook weer in Beekbergen zijn (net als vorig jaar). Maar hier horen jullie binnekort meer over.......

Ralph

Chippie
Gast
« Antwoord #8 Gepost op: 21 Maart 2007, 22:32:00 »

Het zou misschien ook helpen als er wat meer info over de functie komt. Wat moet je allemaal doen, hoe werkt het, waar moet je rekening mee houden, hoeveel uur moet je er aan besteden etc etc etc
Chippie
Gast
« Antwoord #9 Gepost op: 26 Maart 2007, 19:21:00 »

Denk dat dit nu juist een beetje het probleem van de HKBC is... geen reactie, website sterk verouderd, emailadressen die niet meer werken etc.
Het zou denk ik een stuk schelen als je hier zou zeggen wat de functie nu precies inhoudt en er een beetje meer enthousiasme zou zijn vanuit ook het bestuur..
Maar goed, wie ben ik?
Opelix
Gast
« Antwoord #10 Gepost op: 26 Maart 2007, 20:11:00 »

je moet ook begrijpen dat niet iedereen elke dag met de b kadett bezig is . ik heb ook soms een periode dat ik er niet mee bezig ben .  zal bij het bestuur ook wel zo zijn . dus rustig afwachten .  anders meot je maar is mailen met leo .
kadett-b20
Administrator
Hero Member

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #11 Gepost op: 28 Maart 2007, 21:14:00 »

Je hebt helemaal gelijk Opelix! Er is meer in het leven dan B-kadettjes......

Voor de mensen die willen weten waar de laatste vergadering over ging, op de volgende plek staan de notulen:

http://tinyurl.com/yqptg3

Ralph

KEESMAAS
Full Member

Bekijk profiel
« Antwoord #12 Gepost op: 29 Maart 2007, 13:34:00 »

ik ben zelf ook lid van de HOCN. maar in het clubblad staat de familiedag op 3 juni 2007 gepland.hebben jullie dan geen abuis??

Kees

eens een kadett altijd een kadett
Chippie
Gast
« Antwoord #13 Gepost op: 29 Maart 2007, 20:18:00 »

Mooie notulen en... Najaarsmeeting in Tijnje Friesland!
Daar zal ik met mijn kadett dan toch hoop ik bij kunnen zijn :cool
Ik ben benieuwd naar de nieuwe forumregels...
Aangezien ik nogal veel heb gepost, zal ik ook nogal gechat hebben in diverse draadjes Droevig
Gert
Hero Member

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #14 Gepost op: 29 Maart 2007, 21:10:00 »

voor forumregels zie "Forumregels" = eerste item in 't forum:[glasses]

Olympia A 1.1SR 1969 kleur L230 (silberblaumet.) vinyl dak
Pagina's: [1] 2   Omhoog
  Print  

Ga naar: