Holland Kadett B Club Forum
05 Mei 2026, 23:20:00 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:

Startpagina   Help Zoek Kalender Inloggen Registreren  
Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Geleuter  (gelezen 8200 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Gert
Hero Member

Bekijk profiel WWW
« Gepost op: 24 Juni 2007, 21:37:00 »

In het forum is steeds meer sprake van niet interessant geleuter en geklets; wat valt daar precies onder?? Moeilijk te zeggen, maar naar mijn idee alles wat niet interessant voor iedereen of in ieder geval een grote groep gebruikers is.
De bedoeling van het forum is elkaar te ondersteunen bij het in stand houden van onze B-Kadetten.
Alle andere info-uitwisseling is prive en hoort niet in een technisch forum; zoek daarvoor een chat-forum, of gebruik daarvoor PB's, E-mail of telefoon.
Dan houden we dit forum in ieder geval leesbaar voor een ieder.

Olympia A 1.1SR 1969 kleur L230 (silberblaumet.) vinyl dak
bcoupe25
Gast
« Antwoord #1 Gepost op: 20 Juni 2007, 20:47:00 »

klopt ik heb ook een paar foutjes gemaakt en weer snel in orde gemaakt ben niet zo bekent met deze forum maar leer snel maar ik begrijp het  deze site/forum is voor de leden cq kadett bezitters en zakelijk/prive  dient buiten om de forum geregelt teworden
Chippie
Gast
« Antwoord #2 Gepost op: 20 Juni 2007, 21:03:00 »

En dit is al de zoveelste keer dat er ongevraagd een reactie wordt verwijderd..
Terwijl ik niks verkeerds heb gezegd, alleen een kritische noot heb geplaatst.
Vind dit niet erg netjes! Zo ben ik er snel klaar mee bestuur!
Jinx
Sr. Member

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #3 Gepost op: 20 Juni 2007, 21:18:00 »

Ik had je post gelezen en zo kritisch was ze niet eens. Ik ben ook beheerder van een forum en voor dergelijke dingen kijk ik niet eens om. Dit was geen persoonlijke aanval of iets dergelijks. Als het er dan toch over is? waarom dan geen waarschuwing?

Paul
Sr. Member

Bekijk profiel
« Antwoord #4 Gepost op: 21 Juni 2007, 01:52:00 »

Nou ben ik wel nieuwsgierig wat er gezegd is. Om een forum in stand te houden moet het actief zijn. En als er dan topics in "geleuter" verzanden is dat niet zo erg vind ik. Het blijft in ieder geval wat levendig. Met alemaal strakke regels bloedt een forum al snel dood.
Chippie
Gast
« Antwoord #5 Gepost op: 21 Juni 2007, 16:34:24 »

Citaat
 Nou ben ik wel nieuwsgierig wat er gezegd is.

Dat kan ik nog wel een keer herhalen Paul, maar dan wordt het direct weer door "iemand" verwijderd. Dat is al vaker gebeurt als ik iets van kritiek leverde op het bestuur of de gang van zaken. Of zoals toen het geval dat een van de bestuursleden mij in een privé email vertelde dat ze me moesten lekschieten. Toen ik daarover een vraag stelde op het forum of dit normaal was, is de post binnen een paar minuten verwijderd door beheerforum.

Als iemand wil weten wat er gezegd is, moet ie waarschijnlijk Leo vragen, omdat ik gezien heb dat hij gisteravond online was toen "opeens" mijn post was verwijderd. Dit was de vorige keer ook het geval.
Ook dit zal wel weer verwijderd worden..

Mijn strekking was in ieder geval dezelfde als de jouwe Paul. Dat men zich als beheerder niet als een politieagent moet gedragen omdat de lol eraf gaat wanneer er alleen maar technische vragen beantwoord kunnen worden. Zoals jezelf ook al aangeeft, bloedt een forum dan heel snel dood.

Ook ik ben beheerder van andere forums en zit ook in het bestuur van een andere autoclub. Als we daar dezelfde regels op het forum zouden hanteren, hadden we nu waarschijnlijk 25 leden ipv 1500...

Ook gaf ik aan dat ik hoofdzakelijk lid ben van de Kadett-b club vanwege het forum en niet voor de meetings, daar deze voor mij altijd veel te ver weg zijn. Mijn vraag was dan ook waarvoor ik dan nog lid zou blijven als er niets meer van "geleuter" geplaatst mag worden. Natuurlijk begrijp ik dat er zoveel mogelijk on-topic gepraat moet worden, maar je ontkomt er niet aan dat een draadje op een gegeven moment over iets anders gaat.. Post in een technisch gedeelte als: ik ben misselijk kunnen wat mij betreft ook direct verwijderd worden. Dan gaat het nergens meer over, maar volgens mij gaat het hier altijd over de Kadett-B en daar is dit forum toch voor..

Nu kap ik ermee want ik zit mezelf op te vreten. Na het vorige voorval, zoals hierboven omschreven, heb ik mezelf voorgenomen dat als er ooit weer zoiets zou gebeuren ik direct mijn lidmaatschap op zou zeggen en het forum laten voor wat het is...
Chippie
Gast
« Antwoord #6 Gepost op: 21 Juni 2007, 18:34:00 »

Dit is overigens mijn laatste post op dit forum. Ik stop ermee en heb per direct mijn lidmaatschap opgezegd. Wat mij betreft mag mijn nickname en alle daarbij horende postings per direct worden verwijderd.

Met een aantal leden heb ik een goed contact en dat zal wat mij betreft ook zo blijven.

Succes allemaal met wat je aan het doen bent en succes met het forum!

Chippie
Paul
Sr. Member

Bekijk profiel
« Antwoord #7 Gepost op: 23 Juni 2007, 06:59:00 »

En nu zegt niemand meer iets... leuk regels...
Ik vind het jammer...
Gert
Hero Member

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #8 Gepost op: 23 Juni 2007, 08:49:00 »

Ook op Johan's besluit kan veel gereageerd worden zonder iets te zeggen, en dat wil ik juist vermijden.
Waarvoor Johan kiest is zijn keuze; dat staat los van wat ik geleuter noem.
Voorbeeld:
....ik zoek dat of dat, heb jij dat?
....ik hoor niks van je , stuur me even je adres
.....hallo die en die, ik heb je een PB gestuurd
.....reageer even, dan maak ik geld over
.....het is overgemaakt, je zou het al moeten hebben.
.....stuur me anders even een E-mail
.....ik heb je bericht ontvangen
.....het is rond, topic kan gesloten worden.

Hiermee wil ik niemand persoonlijk aanvallen, maar dit soort oninteressante gedoe komt naar mijn smaak veel te vaak voor en kan zonder meer ook buiten het forum om geregeld worden.
Als er personen zijn die "geleuter" op zichzelf betrekken of betrokken hebben, dan is dat spijtig, want dat was niet mijn opzet.

Olympia A 1.1SR 1969 kleur L230 (silberblaumet.) vinyl dak
kadett-b20
Administrator
Hero Member

Kadett B AeroTop II - 1968

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #9 Gepost op: 24 Juni 2007, 21:37:00 »

Gert,

Ik denk dat je op deze manier zeer duidelijk maakt wat de oorzaak is dat een nieuw, interresant onderwerp verzand in niks.
Ik sta dan ook 100% achter je gemaakte opmerkingen.

Ondanks dit vind ik het jammer als mennsen afhaken bij de club. De reden van dit forum is juist dat we elkaar proberen te helpen, en ik denk dat ook Johan in het verleden regelmatig geholpen is. Johan is verder ook iemand die zijn opgedane kennis weer ter beschikking stelde aan dit forum.

Kortom, het afhaken van personen vind ik dus niet leuk!

Ralph

Kadett B 11N - wit - 1973 - "Tijdelijke" Kadett maar nu al jaren in mijn bezit
Kadett B Aerotop II - blauw - 1968 (resto-project) Staat nu eindelijk in de loods om aan te beginnen
Rekord E1 Car-A-Van - geel - 1978 Staat te wachten om weer de weg op te mogen
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar: