Holland Kadett B Club Forum
19 April 2026, 02:59:16 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:

Startpagina   Help Zoek Kalender Inloggen Registreren  
Pagina's: [1] 2   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Handboek op DVD  (gelezen 25186 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
opelfan
Gast
« Gepost op: 14 Maart 2008, 12:09:00 »

Is er intresse voor n DVD waar het komplete handboek cq garageboek met alle onderdelen van de Opel B Kadett opstaan ?
Gert
Hero Member

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #1 Gepost op: 12 Maart 2008, 19:07:00 »

Ik heb (Engelstalig) een onderdelencatalogus van de Kadett-B (meer dan 1000 pagina's), maar soms kan digitaal ook handig zijn; je kunt een keer een printje maken en hierop aantekeningen maken en het ook weer weggooien.
In ruil hiervoor heb ik voor je

Dit zijn 2 CD's van elk zo'n 600 MB

Olympia A 1.1SR 1969 kleur L230 (silberblaumet.) vinyl dak
wienf390
Hero Member

Bekijk profiel
« Antwoord #2 Gepost op: 12 Maart 2008, 20:24:00 »

Gert of opelfan,
Het is me niet duidelijk wie het garagehandboek aanbied op dvd, maar ik heb wel interesse mail me even hoe of wat. email wientjes@wientjes.pilmo.nl
Bedankt vast.

Groeten Fred.
Gert
Hero Member

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #3 Gepost op: 12 Maart 2008, 20:57:00 »

Wat ik aan te bieden heb is weergegeven in de bovenstaande directorie; veel is in het Duits, de downloads van de HKBC zijn in het Nederlands.
Deze info is door mij verzameld middels downloaden, ruilen en krijgen en dit alles met gesloten beurs.
Kadett-B-sleutelaars kunnen ook over deze info beschikken als ze mij twee CD's en een geadresseerde en gefrankeerde retourpakking toesturen; ik brand deze info dan voor ze op de CD's, waarbij ik er van uit ga dat de info voor eigen gebruik is en uitsluitend gratis wordt doorgegeven.
Voor de uitwisseling van adresgegevens verwijs ik naar mijn profiel; daar staat m'n E-mailadres vermeldt.

Wouter
Sr. Member

Helaas geen Kadett meer.

Bekijk profiel
« Antwoord #4 Gepost op: 12 Maart 2008, 21:16:00 »

@ Opelfan:

Watvoor handboek heb jij in de aanbieding? Eventueel heb ik daar ook interesse in. Het handboek van Gert heb ik inmiddels al. (Waarvoor nog mijn hartelijke dank!!!)

Groeten Wouter.

Helaas geen kadett meer...
Sideburn
Full Member

Bekijk profiel
« Antwoord #5 Gepost op: 12 Maart 2008, 21:48:00 »

Hallo Gert,

Kun je mij aub je adresgegevens doormailen? Dan zal ik komende week je de cd's opsturen. Mijn emailadres is: hansje83@hotmail.com

Enorm bedankt alvast!!

'72 Kadett B 12S Automatic  --  '65 Rekord A 1700 L --  '68 Diplomat A 4.6 V8  --  '73 Fiat 124 Sport Coupé 1800  --  '98 Jaguar XK8 Coupé
Jinx
Sr. Member

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #6 Gepost op: 13 Maart 2008, 09:39:00 »

als het gaat over de onderdelen boeken ben ik zeker geinteresseerd!

De garagewerkboeken heb ik al via Gert en zijn CDtjes, en die zijn fantastisch Lachebek

Gert
Hero Member

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #7 Gepost op: 13 Maart 2008, 10:03:28 »

Citaat
 Is er intresse voor n DVD waar het komplete handboek cq garageboek met alle onderdelen van de Opel B Kadett opstaan ?

Ik zou ook graag een CD met deze info ontvangen    ; geef maar aan hoe te handelen.

opelfan
Gast
« Antwoord #8 Gepost op: 13 Maart 2008, 17:23:00 »

Deze CD`s kommen van Gert Bijvank vandaan dus Gert jij hebt t al. Ik heb het op DVD gezet. Dus als iemand intresse heeft stuurt mij n mail je krijgt mijn adres waar je d dvd naar toestuurt en ik stuur het spul weer terug. of als je in de buurt van Heerlen woont kom je gewoon even gezellig langs met je dvd .
Gert
Hero Member

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #9 Gepost op: 13 Maart 2008, 17:41:00 »

Aahh; ik begreep dat je ook de onderdelencatalogus digitaal had.
En ik ben nogal hebberig in dat opzicht:{blink}

wienf390
Hero Member

Bekijk profiel
« Antwoord #10 Gepost op: 13 Maart 2008, 20:24:00 »

Gert,

Het lukt niet om inteloggen op de persoonlijke pagina, daarom probeer ik het wel zo. Als je jou adres geeft op mijn email dan stuur ik de cd,s op.
Mijn emailadres is wientjes@wientjes.pilmo.nl
Bedankt vast.
p.s. Misschien weet je ook hoe het komt dat ik niet op die pagina komt.

Groeten Fred.
Gert
Hero Member

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #11 Gepost op: 13 Maart 2008, 20:29:00 »

Gewoon op "Gert" boven het fotootje klikken, dan zit je in "Users Profile".

Jinx
Sr. Member

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #12 Gepost op: 14 Maart 2008, 09:30:00 »

Gert, kan je niet verleid worden tot het inscannen van jou onderdelenboek? Ik kan voor beperkt publiek de hele boterham online zetten (voor beperkte periode).

Gert
Hero Member

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #13 Gepost op: 14 Maart 2008, 09:45:00 »

Nee, daar begin ik echt niet aan; dat kost je uren, uren en uren:[barf]
Ik heb een normale huis-tuin-en-keuken-scanner; blad er op/lamp warmt op/pre-scan/accepteren of opnieuw/scannen, enz......
Ik heb ook zo'n grijze GM-ordner van GM met het werkplaatshandboek C-Kadett. Die ordner is 4/5 vol en beslaat zo'n 860 pagina's.
De onderdelencatalogus heeft dezelfde uitvoering ordner en deze zit barstensvol + dat het kleuren-en bekledingsgedeelte los in een andere ordner zit.
Samen dus zeker meer dan 1000 pagina's.
Ik heb al eens gevraagd wat het inscannen met professionele machines bij een copy-shop kost; evenveel als het kopiëren minus het papier (zo'n 70 Euro :[reallymad]  )
Dus toch maar Marktplaats en E-Bay in de gaten houden; op E-Bay stond er onlangs nog één.
Om je even lekker te maken:{blink}
Het onderdelenboek koste me 25 Euro + verzenden, het Kadett-C boek 40 Euro incl. verzenden.
Het Kadett-C boek is ook handig omdat de motor + versn.bak hierin t/m het laatste moertje beschreven staan.

Jinx
Sr. Member

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #14 Gepost op: 14 Maart 2008, 12:01:00 »

Het is een eindje werk en het laten scannen is precies nogal duur ja... Ik ben niet zo heel veel bezig met ebay maar zal het in het oog houden.
De werkbplaatshandboeken gaan een pak duurder over de toog Lachebek

Pagina's: [1] 2   Omhoog
  Print  

Ga naar: