hoi crist
ik zie het wel een tussendoortje man man man
wat gaat tie weer snel en goed
succes en misschien heb ik nog wel een tussendoortje voor je .
ik bel je wel een keertje.
mijn eigen kadettje komt momenteel helemaal niets van maar wie weet als we wat meer tijd en ruimte krijgen gaan we weer verder.
in iedergeval succes en tot ziens
gr jacob
ja Jacob, ik kan bijna meedoen aan wedden dat, de ervaring in deze troetelbeestjes wordt met de dag beter en beter. trek op tijd aan de bel omdat ik zelf nog veel APK laswerk heb en mijn '48 olympia staat op de verlanglijst om herboren te worden. nogmaals de eerdere oproep:
Speciaal voor Kadett-B bezitters:
Voor diegene die het laswerk niet kunnen uitvoeren i.v.m. de mogelijkheid niet ertoe hebben d.m.v. plaatsgebrek, kennis of het materiaal niet ervoor hebben, ben ik bereid voor een scherpe prijs gericht op Kadett-B, de gehele auto lasklaar afteleveren met nieuw plaatwerk zoals; A-stijlen, binnen en buiten kokers, wielkastranden, eindplaten links en rechts met bijbehorende achterplaat met bijkomende slechte stukken te vervangen. Kort gezegd de gehele auto klaarmaken voor de eindafwerking.
Men moet nu het plaatwerk zelf aanleveren omdat ik niet de tijd ervoor heb om het te gaan uitzoeken waar nog wat is??
als voorbeeld kun je kijken op het opel-forum:
http://www.opel-forum.nl/viewthread.php?tid=73426