vandaag de gehele dag tijd om aan de kadett te werken,
inlaatspruitstuk passend gemaakt op het blok ,
daarna het spuitstuk er weer af gehaald om de carburator passend te maken op het spruitstuk, de voet van de weber die ik nu heb is kleiner dan die van een opel dus wat aan het meten geslagen en 4 nieuwe gaten geboord en m8 draad getapt zodat de carburator weer vast gezet kan worden,daarna nog een pakking gemaakt en de carburator op het spruitstuk gemonteerd, waar na het spruitstuk met carburator op het blok geschroefd, nu even aan het kijken geweest voor het gas mechanisme en het beugeltje van de 1500 solex carburator op de weber geschroeft en kun hoef ik verder niets meer aan te passen aan het gasmechanisme. net orgineel
nu nog op zoek naar een luchtfilter pan van een ascona-manta-of rekord dit moet wel een metalen zijn zodat ik deze ook weer kan aanpassen op de carburator en naartuurlijk een wisselbaar filter element. dus als iemand nog wat heeft liggen ........................................................................................................................................................................:cool