Holland Kadett B Club Forum
23 Juni 2026, 00:16:17 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
 
   Startpagina   Help Zoek Kalender Inloggen Registreren  
Pagina's: 1 [2]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Polyester matjes  (gelezen 29735 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Jinx
Sr. Member
****
Berichten: 407



Bekijk profiel WWW
« Antwoord #15 Gepost op: 09 Januari 2008, 21:04:00 »

Op het duitse forum zijn er polyester/glasvezel voorschermen beschikbaar! zal ff zoeken naar de juiste thread.

edit: Er zijn een aantal threads op duitse forum maar de enige bron die ze misschien maakt is de deze:
Firma
Glow Special
Tel. 02333-605578
Fax. 02333-605579
info@glow-special.de

ook zeggen ze veel over voorschermen die op ebay worden aangeboden maar dat was precies maar een beperkte periode
als je de threads wil bekijken moet je op het forum zoeken naar "GFK" dan komen er genoeg threads boven over kotflugel Lachebek
Gelogd

bcoupe25
Gast
« Antwoord #16 Gepost op: 09 Januari 2008, 21:20:00 »

er staat 1 op marplaats met eeen komplete neus voor een b kadett hij moet er 150 euro voor hebben
Gelogd
LEX
Gast
« Antwoord #17 Gepost op: 09 Januari 2008, 22:00:00 »

Voor de apk heb ik gevraagd aan me keurmeester en dat was geen probleem zei hij.
Gelogd
LEX
Gast
« Antwoord #18 Gepost op: 09 Januari 2008, 22:07:00 »

Plaatstaal heb je gelijk in maar ben daar niet zo handig in dat t me lukt om in 1 keer een goed scherm van te maken.

Ja alle LOSSE delen kan je na maken,dus geen plekjes repareren daar ben ik geen voorstander van.

lex
Gelogd
Oly
Sr. Member
****
Berichten: 354


Bekijk profiel
« Antwoord #19 Gepost op: 09 Januari 2008, 23:12:00 »

Ik heb bij m'n eerste auto ook wel eens een matje gebruikt, begin jaren tachtig heel gewoon, APK bestond nog niet. Maar het is niks, rot nog harder dan voorheen. Daar waar veel pekel gezeten heeft blijft het zowiezo roesten omdat de chloor atomen in het staal zijn gekropen. Zeer goed afdichten, poedercoaten bv voor asdelen is de enige remedie.
Hele spatborden is een ander verhaal, 175€ voor een slechte imitatie is ook heel veel geld.

Henk
Gelogd

Nooit hersteld van het B-Kadett virus (besmetting met 86-90-UU op 24-09-1980)
Corsa A VAN 1.4SI
Olympia A 1970 15S, onder handen (restauratie)
Kadett A 1965, roestoratie, OHV speeltuin, even in de wacht.
Pagina's: 1 [2]   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines