Idd zelf proberen. Zijn wel plekjes waar je niet perfect voor hoeft te lassen omdat het gespoten gaat worden.
Waar woon je? Volgens mij zijn er genoeg mensen hier, incl mezelf, die wel willen helpen of je willen leren lassen.
Op je foto's zie ik dat je met het lasapparaat goed uit de voeten kunt; zelfstudie/oefening of beroepsmatig/opleiding?
Verder dan "bakken" tijdens een avondje oefenen ben ik helaas nooit gekomen; petje af voor je kunnen.

Als ik een keertje hulp nodig heb, geef ik misschien wel een gil.
Verder is het super, dat zovelen in dit forum bereid zijn anderen te helpen

Dank. Heb het geleerd bij cursussen en door gewoon te doen. Ook op school gedaan (HTS werktuigbouwkunde) Krijg toevallig morgen weer een lesje lassen op mijn werk.
hee bedankt voor alle reacties!
Ik woon in Rotterdam, maar ga de auto verplaatsen naar Heerlen. Daar woont mijn oma die een grote oude bakkerij heeft, die nu vooral gebruikt wordt als stalling. Dan kan ik mijn kadettje gewoon uitschrijven en er rustig aan werken.
Een vriend van me kan een beetje lassen, die wil wel helpen. Maar andere hulp is zeker welkom! Mocht ik vragen hebben dan kan ik die hier gewoon plaatsen, super snelle reacties!
Thanx!
Jammer, beetje ver weg voor mij (Enschede). Maar zoals al gezegd zijn er wel mensen in de buurt voor hulp.