Holland Kadett B Club Forum
18 April 2026, 00:51:55 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:

Startpagina   Help Zoek Kalender Inloggen Registreren  
Pagina's: 1 [2]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: APK afgekeurd door roest aan bodem  (gelezen 24187 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Nicole
Gast
« Antwoord #15 Gepost op: 03 Juni 2010, 21:45:03 »

Idd zelf proberen. Zijn wel plekjes waar je niet perfect voor hoeft te lassen omdat het gespoten gaat worden.

Waar woon je? Volgens mij zijn er genoeg mensen hier, incl mezelf, die wel willen helpen of je willen leren lassen.

Op je foto's zie ik dat je met het lasapparaat goed uit de voeten kunt; zelfstudie/oefening of beroepsmatig/opleiding?
Verder dan "bakken" tijdens een avondje oefenen ben ik helaas nooit gekomen; petje af voor je kunnen.
Als ik een keertje hulp nodig heb, geef ik misschien wel een gil.
Verder is het super, dat zovelen in dit forum bereid zijn anderen te helpen
Dank. Heb het geleerd bij cursussen en door gewoon te doen. Ook op school gedaan (HTS werktuigbouwkunde) Krijg toevallig morgen weer een lesje lassen op mijn werk.

hee bedankt voor alle reacties!

Ik woon in Rotterdam, maar ga de auto verplaatsen naar Heerlen. Daar woont mijn oma die een grote oude bakkerij heeft, die nu vooral gebruikt wordt als stalling. Dan kan ik mijn kadettje gewoon uitschrijven en er rustig aan werken.

Een vriend van me kan een beetje lassen, die wil wel helpen. Maar andere hulp is zeker welkom! Mocht ik vragen hebben dan kan ik die hier gewoon plaatsen, super snelle reacties!
Thanx!
Jammer, beetje ver weg voor mij (Enschede). Maar zoals al gezegd zijn er wel mensen in de buurt voor hulp.
kadett-b20
Administrator
Hero Member

Kadett B AeroTop II - 1968

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #16 Gepost op: 04 Juni 2010, 07:36:01 »

Uitschrijven?Verbaasd schorsen bedoel je.
Mog dat jaartje voorbij zijn, krijg je van zelf weer bericht voor welke datum je het weer moet verlengen, mog je nog niet gereed zijn, zowel dan voor de apk.

Even een opmerking: Indien je een auto schorst, krijg je geen bericht meer wanneer deze schorsing voorbij is!
Ik heb dit zelf vorige maand nog aan de hand gehad met mijn project kadett-B. De schorsing eindigde precies voor mijn vakantie. Ik wist dat ik de schorsing voor mijn vertrek moest verlengen, maar was dit vergeten.
Toen ik terug kwam van vakantie, had ik nieuwe papieren voor mijn kadett in de brievenbus! De auto was nu niet meer geschorst, en moest dus weer een geldige APK en verzekering hebben!

Vorig jaar kreeg ik nog keurig bericht dat mijn schorsing (bijna) afgelopen was. Dit jaar dus niet meer!

Ralph

Kadett B 11N - wit - 1973 - "Tijdelijke" Kadett maar nu al jaren in mijn bezit
Kadett B Aerotop II - blauw - 1968 (resto-project) Staat nu eindelijk in de loods om aan te beginnen
Rekord E1 Car-A-Van - geel - 1978 Staat te wachten om weer de weg op te mogen
wgortenmulder
Hero Member

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #17 Gepost op: 04 Juni 2010, 08:58:19 »

Yep... noteer de datum in alle agenda's.
De boetes voor niet verzekerd zijn waren 5 jaar geleden al 350,-....... (ik weet het kreeg deze namelijk 2x achter elkaar)....
En voor dat bedrag kun je je kadettje een paar jaartjes verzekeren!!!

Oude liefde roest niet zeggen ze...... Dan hebben ze mijn kadettje nog niet gezien...
"Rust Roest" maar na restauratie (hopelijk) niet meer.

Restauratieverslag: mission impossible
http://www.kadett-b20.nl/smf/index.php/topic,9766.0.html
Nicole
Gast
« Antwoord #18 Gepost op: 04 Juni 2010, 19:47:00 »

en 90 euro voor niet geschorst of gekeurd zijn. Die kreeg ik binnen een maand na aanschaf van mijn kadett Droevig
CarAvan USA
Newbie
*

Bekijk profiel
« Antwoord #19 Gepost op: 05 Februari 2011, 19:43:48 »

Hier geen herinnering hoor, de schorsing van onze Audi Coupé liep af op 29 januari, daar kwam ik achter toen de nieuwe tenaamstelling in de brievenbus lag. Ik maar denken dat ik tot eind februari had Tong.
Pagina's: 1 [2]   Omhoog
  Print  

Ga naar: