bedankt voor alle tips .
ik heb ze afgelopen zaterdag kaalgeslepen,en ze zijn toch wel in vere staat van ontbinding.
gelukig heb ik iets kunnen regelen met een ander lid , die had nog ee as liggen met een kapot cardan maar met goede schotels

a.s.zaterdag kan ik dus hopelijk lekker gaan bakken.
heb ook wel aan nieuwe zitten denken maar is wel duurder en meer werk.