Holland Kadett B Club Forum
25 Juni 2026, 14:44:34 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
 
   Startpagina   Help Zoek Kalender Inloggen Registreren  
Pagina's: 1 [2] 3 4 ... 6   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: projectje kadett caravan  (gelezen 59927 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
roger H
Gast
« Antwoord #15 Gepost op: 21 Februari 2011, 00:13:45 »

vandaag de eerste deur erin gehangen. de deur waar de schanieren eraf geflext waren en 1 deurpen nog altijd vast zat.
deze is er met veel pijn en moeite eruit gekomen.

het gedeelte dat nog op de deur zat, wat eigenlijk op de auto hoort te zitten, is door geflext.
nu zat de pen alleen nog maar aan het gedeelte van de deur zelf vast.
maar hij kwam nog niet los. dan maar het schanier punt aan de deur,door de lengte open geflext.
toen kwam hij zo eruit.
dan weer alles vast gelast en de deur erin gepast. dit was me ook nog even eebn klusje.

fotos volgen nog.

Gelogd
roger H
Gast
« Antwoord #16 Gepost op: 21 Februari 2011, 23:11:00 »

er zijn weer fotos gereed, van de afgelopen dagen.
de deur is weer passend gemaakt.
de schanier pen heeft nog goed tegen gestribbeld.MAAAAAR hij heeft toch verloren  Lachen Lachen






het vervloekte schanier Lachen Knipoog






Gelogd
kwadettilac
Hero Member
*****
Berichten: 514



Bekijk profiel WWW
« Antwoord #17 Gepost op: 21 Februari 2011, 23:33:42 »

Goed bezig!
Ik ben gelukkig niet de enige die van het een in het ander valt.
Maar ja, de aanhouders winnen...zullen we dan maar hopen.
Succes,
Erwin
Gelogd

Auto's jonger dan de bestuurder missen karakter daarom:
Olympia A Coupé 1.9S (Origineel) BJ 1969, 204 Kosmosblau met zwart vinyldak.
Kadett-B Car-A-Van 5deurs 1.2S BJ 1968 Lago Blauw met wit dak (www.mijnalbum.nl/Album=ENVVHO3C).
Cadillac Sedan De Ville BJ 1959.
roger H
Gast
« Antwoord #18 Gepost op: 24 Februari 2011, 20:26:11 »

vandaag is het las werk klaar gekomen.
nu is het de zaak om het weer mooi te krijgen, en met en met in elkaar zetten.

hier een paar fotos van de afgelopen dagen.























zaterdag wordt er weer wat geschuurd,en plamuren.

groetjes
Gelogd
Chippie
Gast
« Antwoord #19 Gepost op: 24 Februari 2011, 20:31:39 »

Gaat helemaal goedkomen zie ik!
Ziet er in ieder geval hoopvol uit. Succes met strakmaken, altijd een erg leuk klusje om te doen.
Gelogd
kadett-b20
Administrator
Hero Member
*****
Berichten: 1331


Kadett B AeroTop II - 1968


Bekijk profiel WWW
« Antwoord #20 Gepost op: 24 Februari 2011, 20:44:02 »

@Roger: Je hebt niet stil gezeten. Toen ik de auto te koop zag staan op internet, dacht ik eigenlijk dat hij veel "harder" was. Nu ik je zo aan de gang zie, valt dit toch nog tegen. Maar het begint al weer aardig op een kadett te lijken! Dit gaat vast goed komen.

Ralph
Gelogd

Kadett B 11N - wit - 1973 - "Tijdelijke" Kadett maar nu al jaren in mijn bezit
Kadett B Aerotop II - blauw - 1968 (resto-project) Staat nu eindelijk in de loods om aan te beginnen
Rekord E1 Car-A-Van - geel - 1978 Staat te wachten om weer de weg op te mogen
roger H
Gast
« Antwoord #21 Gepost op: 24 Februari 2011, 21:11:59 »

tja ralph, toen ik hem kocht, dacht ik ook een goede tamelijke harde kadett te kopen,maar dat maakt niet uit, het viel eigenlijk wel mee.
ik heb hier al ergere kadetts gezien. Lachen

ik heb er wel plezier aan, en het plamuren doe ik voor de eerste keer. ik ga mijn best doen om het mooi te maken.
we maken hem weer mooi en goed.

groetjes
Gelogd
kinuyakkii
Hero Member
*****
Berichten: 1547



Bekijk profiel
« Antwoord #22 Gepost op: 25 Februari 2011, 19:49:02 »

Roger, het komt me bekend voor  "een harde auto" kopen Droevig ik heb een jaar geleden mijn 2e Car-A-Van gekocht en deze was gelast met ijzerhoudend aluminiumfolie Ik weet het niet Beschaamd dus alle stukken er maar weer uit en alles er weer nieuw erin, nu staat deze op de spuiter zijn vrije tijd te wachten Grijns
maar de jouwe wordt ook weer netjes (en hopelijk te bewonderen op de voorjaarsmeeting)?

gr Paul
Gelogd
roger H
Gast
« Antwoord #23 Gepost op: 04 Maart 2011, 21:34:16 »

paul, ik denk dat er meer kadettjes zo zullen zijn. ik zal maar zeggen de verborgen plekken die je niet kunt zien, zullen slecht zijn. hoeft natuurlijk niet.

ik ga mijn best doen om hem mee te krijgen naar beekbergen, hij zal dan wel niet perfect strak en strallend erbij staan, maar ik doe het beetje bij beetje.

ik heb vandaag weer plamuur gehaald en kunnen we morgen weer verder gaan.

zal binnenkort weer wat fotos erbij duwen.

groetjes
Gelogd
kadetdilack
Gast
« Antwoord #24 Gepost op: 04 Maart 2011, 22:29:17 »

goed bezig hij wordt weer mooi

ben met mijne ook al een heel eind
maar af is hij nog lang niet ga zo door

groeten robin
Gelogd
roger H
Gast
« Antwoord #25 Gepost op: 06 Maart 2011, 08:32:10 »

dit is de huidige toestand.
ik ga morgen vroeg nog een paar uurtjes schuren en mischien dinsdag nog een paar uurtjes.
dan hoop ik dat ik ver klaar ben met plamuren en schuren, voor wat ik gedaan wouw hebben.

de rest moet maar met en met gebeuren. het ergste is dan wel al gedaan.









Gelogd
kwadettilac
Hero Member
*****
Berichten: 514



Bekijk profiel WWW
« Antwoord #26 Gepost op: 07 Maart 2011, 20:55:05 »

Hoi Roger,
Met een beetje geluk ga je Beekbergen wel halen zo te zien.
Goed bezig.
En de kleur lijkt ook helemaal terug van weggeweest, zelf moderne auto's zie ik weer regelmatig zo rijden.
Succes en tot volgende maand.
Erwin 
Gelogd

Auto's jonger dan de bestuurder missen karakter daarom:
Olympia A Coupé 1.9S (Origineel) BJ 1969, 204 Kosmosblau met zwart vinyldak.
Kadett-B Car-A-Van 5deurs 1.2S BJ 1968 Lago Blauw met wit dak (www.mijnalbum.nl/Album=ENVVHO3C).
Cadillac Sedan De Ville BJ 1959.
roger H
Gast
« Antwoord #27 Gepost op: 08 Maart 2011, 12:02:18 »

ja Erwin, ik ga hem alleen nog niet in de lak zetten.
dit is me nog te reskant vanwegen  punt 1 de tijd en punt 2 de temperatuur.  ik kan wel een hete lucht kanon in de garage zetten maar liever doe ik het meteen goed en wacht op iets beter weer.
anders ga ik dadelijk prutsen om snel de lak erop te krijgen en dan wordt het niet mooi, dit heeft dan ook geen aanblik.

ik maak hem gewoon spuitklaar. en kan dan met alle rust gaan spuiten.

groetjes
Gelogd
roger H
Gast
« Antwoord #28 Gepost op: 10 Maart 2011, 22:25:03 »

heb vandaag de bodem helemaal klaar gemaakt.
alle leidingen zitten er weer op, en hoop zaterdag het voorscherm zover klaar te hebben om de filler erop kunnen spuiten.
en de keienvanger komt ook zover klaar.

daarna kunnen de deuren afgemaakt worden, en als alles in de grondlak staat en gedroogt is kunnen de deuren erin.

fotos volgen nog.

Gelogd
roger H
Gast
« Antwoord #29 Gepost op: 13 Maart 2011, 19:05:59 »

ik heb deze week flink wat uurtjes aan mijn kadett kunnen werken.  had vakantie Knipoog Grijns

heb nu de grootste delen klaar om de spuit plamuur erop te spuiten, en daarna de grondlak.

moet nog een paar kleine plekken bijmaken en dan hebben we het plamuur werk achter de rug.

ga morgen weer verder.

hier nog wat fotootjes.











de oude stukken die eruit zijn gehaald.










wat een stof Geschrokken  ik verheug me wel op het poetsen Knipoog



Gelogd
Pagina's: 1 [2] 3 4 ... 6   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines