leuk projectje, niet veel werk, en ziet er redelijk goed uit.
ik weet niet of je hem echt net zoals de rally modelen precies wilot na maken, maar ik zouw zeggen dat je voor heel veel
vragen over de kleuren en verstralers enz zelf een antwoord kunt geven.
je kunt de kleppendeksel de gekste kleuren geven. ( bedenk wel dat het beste de hitte bestendige lakken zijn, deze gaan als je geluk hebt niet schuren.) dit heb je met normale lak een grote kans op, ik mag niet te veel zeggen
en hetzelfde met de distributiedeksel en carterpan. alleen de distributiedeksel wordt niet zo warm als de rest van de delen.
de kleur van het plaatwerk achter de gril is volgens mij weten altijd zwart, maar ook hier hoef je dit niet te doen. je kunt het elke willekeurige kleur geven.
en de TRUUUT weet ik niet wat hij orgineel is. bij de een is hij zilver de ene chrome de ander zwart en bij sommige zelfs roest kleurig

je kunt hem een kleur geven wat je wilt.
ook de gasstangen, bij mij zijn ze namelijk roestig van kleur
de ruitenwisser weet ik niet zeker wat ze nu echt orgineel zijn. de ene rally heeft zwarte een de ander weer chrome. dit kun je wel opzoeken via internet
de antenne hoort zover ik weet op het rechter voorscherm te zitten. ik weet niet of er aparte modelen zijn die de antene op het dak hadden, maar denk ik haast van niet.
jammer inderdaad.
de verstralers vind ik persoonlijk mooi en goed zitten,deze kun je ook willekeurig plaatsen. je kunt het zo gek niet maken. er zijn erbij die er 4 a 5 grote erop gooien

voor de rest met veertjes en spatlampjes en lampjes en oliedop heb ik geen idee.
ik heb voor zover ik weet helemaal geen lampje in de motorruimte

is wel handig als hij wat meer watt heeft dan hoef je geen looplamp te gebruiken

verder wens ik je succes. en zoek eens op internet naar plaatjes en info over de rally modelen
groetjes