Holland Kadett B Club Forum
26 Juni 2026, 19:42:00 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
 
   Startpagina   Help Zoek Kalender Inloggen Registreren  
Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Even voorstellen..vanuit het zonnige Portugal  (gelezen 5808 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Nelo
Gast
« Gepost op: 22 Juni 2016, 12:01:07 »

Hoi allemaal, mijn naam is Nelo, woon in Portugal en heb sinds vorig jaar oktober een felrode '71 2-deurs B 1.1 gekocht voor restauratie. Wil hier in het zuiden des Europa een garage opzetten en de B is de eerste auto die binnen kwam. Hij kwam met een 1.1 45pk blokje waarvan een zuiger het niet meer naar z'n zin had in het blok. Was wel mooi om blikje uit elkaar te halen en te zien hoe het er uitziet van binnen. Tijdje later een 1.1S op de kop getikt.

Heb eigenlijk de hoop een ander blokje erin te zetten maar de portugese wet is gecompliceerd (en duur) als het op modificaties aan komt. Enkel een speciale keuring ter controle is het minste...ze gaan zover als de BPM berekenen en ineens wordt ie ook weer wegenbelasting plichtig..afijn. We zullen zien.

Heb al hoop gelezen die mij helpt met de restauratie..denk aan deuren verwijderen  Lippen verzegeld om bij de spatborden te komen.

Onderdelen zijn ook stuk goedkoper in NL. Gelukkig woont mijn broertje er nog  Grijns en heb ik hier een oom die wekelijks naar NL truckert dus kan die mooi spullen meenemen voor nop!

Langzaam aan wil ik hem steeds meer voor mezelf houden..nu nog even vrouwtje overtuigen. We zullen zien..

Hoop hier nog veel meer te kunnen leren.
Gelogd
kadett-b20
Administrator
Hero Member
*****
Berichten: 1331


Kadett B AeroTop II - 1968


Bekijk profiel WWW
« Antwoord #1 Gepost op: 22 Juni 2016, 12:07:14 »

Hallo Nelo,

Ik zie dat het handmatig registreren heeft gewerkt!

Veel plezier met je kadett, en op dit forum.

Ralph
Gelogd

Kadett B 11N - wit - 1973 - "Tijdelijke" Kadett maar nu al jaren in mijn bezit
Kadett B Aerotop II - blauw - 1968 (resto-project) Staat nu eindelijk in de loods om aan te beginnen
Rekord E1 Car-A-Van - geel - 1978 Staat te wachten om weer de weg op te mogen
Olaf
Global Moderator
Hero Member
*****
Berichten: 1209


Bekijk profiel
« Antwoord #2 Gepost op: 22 Juni 2016, 12:26:00 »

Welkom Nelo!

Wij zijn dol op foto's hier dus als je iets kunt laten zien, dan graag. Veel succes met de restauratie.

Groeten Olaf
Gelogd

Kadett 2-deurs 1200S 1970 Luxus LS Automatic
Kadett 4-deurs 1200N 1973 Sedan
Kadett 4-deurs 1700S 1969 Luxus Sedan (in restauratie)
Kadett 5-deurs 1700D 1968 Luxus Car-A-Van (project 1)
Kadett 5-deurs 2000S 1970 Car-A-Van 4x4 (project 2)
Nelo
Gast
« Antwoord #3 Gepost op: 22 Juni 2016, 14:20:38 »

Zal spoedig foto's toevoegen in juiste project topic Knipoog..volgens mij kan dit toch met dropbox ook?
Gelogd
Nelo
Gast
« Antwoord #4 Gepost op: 22 Juni 2016, 14:57:40 »

Topic is gestart met foto's!!

http://www.kadett-b20.nl/smf/index.php/topic,12398.0.html

Gelogd
Nelo
Gast
« Antwoord #5 Gepost op: 22 Juni 2016, 14:58:59 »

Hallo Nelo,

Ik zie dat het handmatig registreren heeft gewerkt!

Veel plezier met je kadett, en op dit forum.

Ralph

Heeft zeker gewerkt! Dank j wel!
Gelogd
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines