Kleine update

. Heb via marktplaats een aantal onderdelen gekocht. Waaronder een redelijk stuur, bijna elk stuur is beter dan mijn stuur. Nu heb ik het plan opgepakt om mijn oude stuur te bekleden met leer. Dit had ik nog liggen. Nu nog op mijn garen wachten. Daarna kan ik, met de handleiding van Martin aan de slag. Dit kan nog wel even duren, voordat het een vervolg krijgt.
Vanwege het koude weer een paar weken terug, heb ik toch maar een aftakking op de slang vanaf de onderste radiateuraansluiting naar de waterpomp (nog dezelfde waterpomp, die ik erin heb gezet en ik dacht dat ze ook lek was

. Een stuk koelslang gehaald bij een sloper in de buurt, deze op een stuk PVC pijp, met een slangpilaar, geperst en op de waterpomp. In eerste in stantie dacht ik ook nu weer, verdorie, het lekt. Maar nu na een paar weken rijden, geen verlies van koel water. En de kachel werkt ook weer. Jippie, dit is weer een aardige noodoplossing. Gelukkig zit er bij mijn laatste onderdelen ook een slang met een originele aftakking. Van de zomer deze slang maar eens monteren. Ziet er in ieder geval origineler uit, dan mijn hobby oplossing.
Verder heb ik een mede forumlid, gevonden die mij helpt bij de 2 plekken, waar lassen op korte termijn nodig is. Dan hoef ik me daar ook geen zorgen meer over te maken.
Mijn achterbumper begint redelijk wat roest plekjes te vertonen. Vorige week alles weggepoetst met de oude commadant. Nu na een paar regenbuien weer vol roestvlekken. Kan ik na een poetsbeurt de bumper ontvetten en in de blanke lak spuiten? Iemand ervaring?
Groet, Willem.