Hoi allemaal
Ik loop tegen een aantal dingen aan die voor jullie waarschijnlijk erg simpel zijn maar ik snap er even niks meer van. Ik hoop dat jullie me willen helpen.
Bij aankoop van de auto deden de lampen (op de achterlichten na) het niet.
Om te beginnen bij de koplampen: Ik krijg ze niet aan de gang. Ik heb nog geen extra massakabeltje getrokken, zou dit de oplossing kunnen zijn?
Van de knipperlichten werkt er maar 1, deze brandde constant. Ik kan me voorstellen dat de knipperautomaat niet goed kan functioneren bij slechts 1 lampje. Nu heb ik de knipperautomaat er even uit gehad en teruggezet. Sindsdien blijft linksachter constant aan, ook zonder contactsleutel. Het lijkt me de bevestiging dat de automaat dus echt kapot is, knipperautomaat eruit=lamp uit.
Is de alarmlichtschakelaar aangesloten en voelt die ' heel' ?
Weet iemand waar de dingen die er aan zitten voor dienen: dit heb ik verder nog niet gezien en het zit ook nergens aan vast
geen idee lijkt toegevoegd.
Op internet zie ik ook automaten waar nog extra + 0-5W achterstaat zoals op deze foto. Waar dient dat voor
Die extra 0.5 W is voor het controlelampje
Op de huidige automaat staat dat ie voor 21watt is en de lampjes om nee auto zijn 18 watt. Dit zal vast ook niet bijdragen aan goed functioneren: ik neem aan dat ik bij aankoop van een nieuwe dus beter een 2(4) x 18W kan nemen?
maakt niet uit, 18W is waarschijnlijk moeilijk te krijgen
Verder nog 2 vragen die ik bijna niet durf te stellen haha:
Bij de tank hangt een losse rode draad. Het is niet de massa van de tank want die zit er gewoon. Iemand een idee waar deze voor kan hebben gediend?
Is voor kofferbak verlichting (constant +)

En wat is dit?
spanningsregelaar van generator (dynamo).
[/quote]