Beste sleutelaars,
Bij onze pas aangeschafte kadett komen een aantal manko's aan het licht waaronder deze:
Als ik mijn rem aanraak schiet onmiddelijk het stuur een kwartslag naar rechts. Makkelijk als je toevallig de hoek om moet maar op rechte stukken niet gewenst dus op zoek naar lucht oid. Nu tref ik redelijke remschijven en blokken dus zoek daar niet het probleem. Ik kan mij van vroeger herinneren als de remschoenen ( ik had toen trommels) ongelijk stonden dat er iets dergelijks optrad dus zoek ik het in de terugslag van de zuiger(s).
Maar nu komt het:
Het viel me op dat ik met geen mogelijkheid de zuigers terug kan persen, is dat normaal of is daar een truc voor. Lijkt me toch dat de zuigers zomaar terug gedrukt moeten kunnen worden. Nu heb ik via de ontluchtings nippel een beetje ruimte gecreeerd om de klauw te kunnen verwijderen.
Ik had al ergens gelezen dat de remslangen inwendig dicht kunnen gaan zitten, in dat geval is het lek boven natuurlijk.
Ook wil ik weten hoe je de zuigers eruit kan blazen met perslucht. Als er één zuiger uitvliegt is mijn druk weg voor de laatste zuiger. Trucjes

Graag jullie deskundige mening.
bvd
Frans.