heb vandaag weer iets gedaan, maar ben niet zo blij

ik heb BV de zijde van het voorscherm daar waar de deur voor komt, al met grondlak gespoten.
nu kwammen me daar een soort van velletjes op. net als of het aant vervellen is.
zo ziet het teminste uit.
ik kon het er zo vanaf vrijven.
nu had ik deze plekjes weer opgescheurd,en weer proberen te spuiten,maar toen kwammen ze weer hier en daar terug.
ik dacht dat er nog iets op zouw zitten, waar de lak niet op pakt, maar dit is schijnbaar niet zo.
ik heb het helmaal blank gemaakt,toen menie erop. daarna heb ik het goed geschuurd,en met luchtpistool afgespoten, daarna goed ontvet en toen gespoten.
naar een paar keer de plekken weer opgeschuurd te hebben, is het toch nog goed gekomen.
maar nu heb ik het zelvde met de keienvanger, daar had ik de het vlakke gedeelte achter de gril gewoon met grondlak gespoten,en de voorkant van de keienvanger eerst met filler, om de kleine oneffe heden op te vullen. maar ook hier kwam ik dit probleem tegen.
ik ga morgen maar eens kijken hoe dit kan,en schuur maar eens licht alles op.
groetjes