Heb er de laatste tijd nog wat aan verder gewerkt...
ongeveer 4 uur ben'k hier mee bezig geweest: rechter deurpaneel er af en dashboard er uit halen.
achter het rechter deurpaneel: ne plastiek (logisch) vastgeplakt me een echt SMERIG goedje...(niet logisch) echt ongelofelijke vetzakkerij

heeft iemand een idee waarvoor dit stekkertje dient? Ik denk niet dat het origineel is (zal de draad eens moeten volgen)

Het oud radioboxke! kdacht echt, de prutser da da er in heeft gestoke, pff... blijkt dus da da het originele is! ni te schatten die Opelkes... Het verwijderen van dit stofnest zorgde er ook voor da'k ipv net niet, net wel aan het laatste clipke kon da't dashboard vasthield.

Stekkerkes van de schakelaars voor licht, ruitewissers & alarmlichten... (is vooral als referentie... ma da maakt ni veel uit, die passen nergens anders anyway)

De tellerplaat in gedemonteerde staat: (dit na een 3,5 tal uren zwoegen, en da ding zit dan vast me 4 kleine clipkes he...)

ah ja... die rommel is IN de auto... ding ligt vol nu :p
Zo ziet het er nu uit...

Zit nu in een iets bredere maar lagere garage dus kan er iets makkelijker in en uit. maar een spit maken zal er niet in zitten (tenzij die spit er voor zorgt dat ik wel in de grotere garage binnen kan. oude stal met poort die naar binnen draait

)
Met de uitlaat die van Ferry komt heb ik alle belangrijke onderdelen die ontbraken er bij. (heb via Chris nog een bijna volledig setje schijfremmen en een rembekrachtiger op de kop getikt) Ik heb enkel de aansluiting tussen de remservo en het inlaatspruitstuk nog hebben ( waarvoor ik ook bij de GT aan het kijken ben, op kadett sites zijn ze precies niet te vinden)
nu is er nog de kwestie van de einddemper he...
ik ben aan het bekijken hoeveel moeite het zou kosten om een opel GT einddemper te monteren. Het standaard type dan, die heeft een diameter van 42mm dus een verloopbuisje moet lukken. het enige waar ik niet goed uit ben is of er genoeg bodemspeling is om zo'n ding te hangen en of de GT pijp lang genoeg is om onder de auto uit te komen. Als dat niet is zal er nog wat extra kosmetische ingrepen moeten gebeuren ... Voor de duidelijkheid, ik heb het over dit type:

iets duurder dan een standaard einddemper maar kan denk ik wel mooi staan , en toch niet overdreven. Als het dit niet is zal het rallye stijl worden (dubbele uitlaat, splitsing net na de einddemper dus dicht bij elkaar) maar die zijn nogal moeilijk te vinden denk ik (tenzij het self-made is)
Dat was het weer even

tips en opmerkingen zijn altijd welkom

groeten,
David