Goeiemorgen het is alweer een tijd geleden dat ik wat van me heb laten horen. Ik werk tegenwoordig voor me centen dus dan rollen er wat dingen binnen. hier een lijstje van wat ik allemaal reeds aangeschaft heb:
Motorblok (jaja, met nog geen ton erop, vind die maar es)
ohc getrag (en ook een cih getrag

)
GT 1900 achteras
1.8s carterpan, aanzuigbuis, motorsteunen en peilstok
GT stuur
GT vooras (hoofdzakelijk om de boel op mijn ohv as over te zetten zodat ik schijven heb)
GT hoofdremcilinder+bekrachtiger (misschien nog vervangen door een wat nieuwer model, bijv corsa a) en verlengdinges (zodat uitlaatspruitstuk niet in de weg zit met de hoofdremcilinder)
calibra turbo radiateur
gsi oliekoeler
ATS cup velgen
echte engelmann spiegels in superstaat
wat ik nog nodig heb voordat ie rijdt:
Stoelen
gordels
laswerk (iemand die me wil helpen/leren voor een kratje bier?)
banden
PU bussen rondom
Nieuw remmateriaal voor en achter (geventileerde schijven voor

)
dashboard (digidash uit een kadett gsi)
verven
koni geel rondom
-60mm veren rondom (ben er nog niet over uit of ik een ohv blad of cih blad wil gaan rijden)
uitlaat (wederom, er staat bier koud voor de mensen met een lasapparaat)
nog een hele lijst kleinigheden (motorrubbers, olie, bougies, distributie, filters, koelvloeistofreservoirtje etc)
Ik zit nu op de faculteit, dus heb geen fotootjes paraat, maar ik zal binnenkort wat fotootjes schieten van vanalles en nogwat.