Kijk ook even of je alle leidingen wil vervangen of niet. Het kan zijn dat dat niet nodig is, maar dat is geheel aan jou.
Ik vind 80 euro wel pittig aan de prijs.
De remslangen die blijven. Als het goed is zit er een koppelpunt waar je de remleiding uit kunt draaien waar de slang met een borgplaatje vastzit. Anders zou je niet meer kunnen sturen zonder dat je leiding breekt.

(Aan de ene kant de remleiding tegenhouden met een steeksleutel, en de wartel aan de andere kant met een steeksleutel losdraaien. Geloof dat je 13 en 10 nodig hebt. Zet ze anders vast even in de kruipolie.)
Mocht de wartel aan de slang vastgeroest zitten, dan moet je rekening houden met het evt. aanschaffen van een nieuwe remslang.
De remslangen voor trommels voor zijn anders dan schijfremmen. Nog iets om rekening mee te houden dus.
Bij mijn weten is de remslang die naar de achteras gaat hetzelfde als de slang die bij schijfremmen vóór hoort.
Mocht je alle leidingen vervangen, bekijk dan ook de slangen even goed.

Succes!
P.S.: Je hebt twee korte leidingen vanuit de HRC (hoofdremcilinder) die naar de voorwielen gaan, en één lange leiding voor de achterwielen die via een slangetje overspringt op de achteras en vervolgens splitst.